WOZ-medewerker
- Nederland
- Gemeente Beuningen
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
6 januari 2026
Einddatum
31 maart 2026
Reageren voor
2 december 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een interessante zzp opdracht zoekt de opdrachtgever een ervaren professional die de WOZ-administratie binnen gemeentelijke heffingen kan ondersteunen. Je werkzaamheden vinden plaats onder direct leiding en toezicht van de organisatie, waarbij zelfstandigheid volgens de Wet DBA niet van toepassing is. OPDRACHT - Het bijhouden en op orde houden van de e-mailbox en zaken in het zaaksysteem. - Maandelijks verwerken en controleren van kadastrale mutaties in de gemeenten Druten, Heumen en Wijchen. - Wegwerken van de werkvoorraad van STAX12-objecten, oftewel objecten die in onderzoek zijn. - Indien nodig het verwerken van BAG-mutaties. VERPLICHTINGEN EN VOORWAARDEN - De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats met eigen IT-middelen (laptop, telefoon, etc.), Apple-producten zijn niet toegestaan. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in WOZ-administratie binnen gemeentelijke heffingen. - Minimaal mbo 4 afgeronde opleiding. - Inschrijver moet voldoen aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. SELECTIECRITERIA De opdrachtgever hanteert een puntensysteem waarbij de volgende criteria zwaar wegen: - Minimaal 3 jaar werkervaring met CiVision belastingen en iObjecten van PinkRoccade in de afgelopen 5 jaar (maximaal 50 punten). - Maximaal uurtarief van 80 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee (maximaal 20 punten). - Minimaal 5 jaar ervaring in WOZ-administratie binnen gemeentelijke heffingen (maximaal 20 punten). - Beschikbaarheid uiterlijk vanaf 6 januari 2026 (maximaal 10 punten). COMPETENTIES - Communicatief vaardig - Durft vragen te stellen - Samenwerken - Zelfredzaam - Stressbestendig - Accuraat - Aanpassingsvermogen WERKWIJZE SELECTIE Stap 1: CV-beoordeling op minimale eisen. Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv’s op basis van gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor selectiegesprek met de opdrachtgever. Stap 4: Beoordeling competenties tijdens het gesprek. Kandidaten moeten op alle competenties minimaal een voldoende scoren. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Er geldt een opschortende termijn voor het behandelen van eventuele bezwaren. ANDERE BELANGRIJKE INFORMATIE - De functie is ingedeeld in functieschaal 7 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. - Er wordt een fee van 1,90 euro per gewerkt uur in rekening gebracht. - CV’s mogen maximaal 5 pagina’s zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. - De opdracht wordt uitgevoerd op maandag tot en met vrijdag, hybride werken is mogelijk. - Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) kan worden opgevraagd. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan conform Waadi. PLANNING EN REACTIE - De gesprekken vinden plaats op donderdag 11 december 2025. - Kandidaten ontvangen uiterlijk 8 december bericht over uitnodiging. - Vragen kunnen tot 25 november 2025, 09:00 uur ingediend worden. - Reacties op deze opdracht worden tot 2 december 2025, 09:00 uur in behandeling genomen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.