WOZ-medewerker
- Overijssel
- Gemeente Westerveld
- 3 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2025
Einddatum
31 december 2025
Reageren voor
12 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een specialist op het gebied van gegevensbeheer, met de nadruk op de WOZ-kant. Als freelancer zorg jij voor een kloppende WOZ-registratie en houd je deze actueel. Je voert diverse taken uit, zoals het inmeten van WOZ-objecten en het verwerken van gegevens in de WOZ-applicatie. JE TAKEN - Inmeten van WOZ-objecten zonder bouwtekeningen en vastleggen van meetresultaten in digitale tekeningen. - Inmeten van bouwtekeningen van WOZ-objecten die opnieuw geïnventariseerd moeten worden. - Beoordelen van de objectafbakening van WOZ-objecten die in onderzoek zijn. - Onderzoeken van splitsingen en samenvoegingen, eventueel ter plaatse. - Controleren van de objectkenmerken van maandelijks te koop aangeboden woningen (IWOZ) en doorvoeren van wijzigingen in de WOZ-administratie. - Vertalen van onderzoeken naar de WOZ-administratie en zorgdragen voor berichten naar de BAG en BGT-beheerder. - Muteren en verwerken van WOZ-gegevens in de WOZ-applicatie (GouwIT). - Proactief samenwerken met de BAG-Beheerder en BGT-beheerder. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau. - Minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker WOZ bij een gemeente. - Minimaal 3 jaar werkervaring met het inmeten van bouwtekeningen op locatie. - Ervaring met het stelsel van andere basisregistraties BAG en BGT is een pre. - Ervaring met het omzetten van diverse WOZ-onderzoeken naar WOZ-administratie. - Competenties: onderzoekend, stressbestendig, daadkrachtig, accuraat, proactief, samenwerkingsgericht, analytisch en organisatorisch sterk. WERKOMGEVING Je werkt in een plattelandsgemeente in Zuidwest-Drenthe, waar bestuur en organisatie streven naar hoogwaardige dienstverlening. De werksfeer is informeel met korte lijnen en weinig hiërarchie. Hybride werken is mogelijk in overleg. VERGOEDING EN CONTRACT - Maximum tarief: €70 per uur, conform de CAO van de opdrachtgever. - Geen fee voor de winnende leverancier. - Minimaal 3 werkdagen per week beschikbaar op het gemeentehuis. PROCEDURE Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. Overige informatie - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vereist. - Geheimhoudingsverklaring vereist. - Registratie in het handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000. - Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 9 juni 2025, 09:00 uur. - Reactietermijn tot donderdag 12 juni 2025, 09:00 uur. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.