Wijkteamondersteuner Schiedam
- Schiedam
- Gemeente Schiedam
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
14 juli 2025
Einddatum
30 september 2025
Reageren voor
4 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
Schiedam heeft jou nodig! De opdrachtgever zoekt een wijkteamondersteuner voor 24 uur per week. WAAR GA JE WERKEN Het Wijkondersteuningsteam (WOT) is een netwerkorganisatie waarin professionals vanuit verschillende partnerorganisaties met diverse kennis en expertise samenwerken. Het WOT speelt een centrale rol in het sociaal domein en biedt zorg en ondersteuning aan inwoners die tijdelijk een steuntje in de rug nodig hebben. De wijkteams zijn actief in zes Schiedamse wijken en werken dus dicht bij de bewoners. Daarnaast is er één stedelijk team voor vroegsignalering. Je zult meerdere wijkteams ondersteunen en nauw samenwerken met een collega wijkteamondersteuner. JE TAKEN Een wijkteamondersteuner heeft een veelzijdige functie met diverse werkzaamheden en verantwoordelijkheden. Als ondersteuner van de wijkteams ben je voor veel bewoners het eerste aanspreekpunt in de wijk en daarmee het visitekaartje voor het WOT. Je ontvangt bewoners die zich melden op de locaties van het WOT en stelt hen op hun gemak. Enkele voorbeelden van de werkzaamheden zijn: - Dienstverlening informatie en advies: uitleggen van dienstverlening en werkwijze aan bewoners. - Doorverwijzen naar andere voorzieningen. - Inplannen van afspraken. - Administratie: bestellingen, betalingen en facturaties van allerlei artikelen. - Bewaken van overzichten ten behoeve van de teams. - Reserveringen, beheer agenda’s en mede organiseren van bijeenkomsten. - Uitgifte en inname van laptops, mobiele telefoons en sleuteltags. - Inventarisatie en leveringen van bestellingen bij diverse locaties. - Financiën: beheer kleine kas en afhandelen declaraties. - Opdrachten uitzetten bij bedrijven voor facilitaire zaken. - Communicatie: doorgeven van updates voor de website van het WOT. - Verwerken post en e-mailbeheer. - Bijhouden visitekaartjes, folders en nieuwsberichten. - Panden en onderhoud: contactpersoon voor monteurs, loodgieters, etc. - Vervangen inboedel, reparaties regelen bij verstoppingen, lekkages, storingen, etc. - Sleutelbeheer: beheer van het tag systeem voor de toegangsdeuren. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over MBO werk- en denkniveau. - Je bent proactief met een positieve instelling. - Je werkt in een dynamische omgeving en bent flexibel. - Je bent bereid om datgene op te pakken wat nodig is in de ondersteuning van bewoners en het team. - Je kan goed functioneren in teamverband en hebt een resultaatgerichte houding. - Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met privacygevoelige informatie. - Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig. - Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt bij voorkeur al enige werkervaring met organisaties voor hulpverlening of welzijn. - Je bent in het bezit van rijbewijs B. Bezit van een auto is een pre. In deze functie werk je nauw samen met je collega wijkteamondersteuner. Dit betekent ook dat er sprake kan zijn van taakaccenten in de verdeling van de werkzaamheden met je collega. De opdracht is in eerste instantie tot 1 oktober 2025. Een verlenging van de opdracht tot 1 januari 2026 behoort eventueel tot de mogelijkheden. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.