Freelance opdrachten

Werplekservices Engineer

  • Nederland
  • Het Kadaster
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

23 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt je inschrijving terzijde gelegd. Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a van de Waadi. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens de richtlijn van de opdrachtgever dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team. De opdrachtgever registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat hun wettelijke taak. De gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand. OPDRACHT De afdeling IT4All valt onder de directie BOI en is verantwoordelijk voor de levering van generieke IT-diensten binnen de organisatie. Binnen IT4All is het team Werkplek Services specifiek belast met het faciliteren van de digitale werkplek voor medewerkers. Dit omvat zowel de hardware, software als de ondersteuning daaromheen. Een typische werkdag van een werkplek engineer 08:30 – Start van de dag De dag begint vaak met het doornemen van meldingen en verzoeken die via de Servicedesk zijn binnengekomen. Denk aan incidenten met laptops, vragen over software-installaties of verzoeken voor nieuwe werkplekken. De engineer stemt af met leveranciers en collega’s van de Servicedesk om prioriteiten te bepalen. 09:30 – Overlegmomenten Er zijn regelmatig overleggen met collega’s van andere klantgroepen of leveranciers. Bijvoorbeeld over de voortgang van de digitale werkplektransitie of projecten. 11:00 – Werkplekbeheer en innovatie De engineer werkt aan het up-to-date houden van werkplekken, zoals het uitrollen van updates of het testen van nieuwe functionaliteiten. Innovatie speelt ook een rol: in de zogeheten “innovation hub” kunnen engineers experimenteren met 3D-printing of gamification om creativiteit te stimuleren. 12:30 – Lunch en ontspanning Er is ruimte voor ontspanning met collega’s, bijvoorbeeld een potje tafeltennis of gamen. Dit draagt bij aan teamgevoel en werkplezier. 13:30 – Projectwerk en klantcontact ’s Middags wordt gewerkt aan projecten zoals de voorbereiding van aanbestedingen, het verbeteren van klanttevredenheid (doel: boven de 7,2 blijven) of het begeleiden van nieuwe medewerkers. 15:30 – Inspiratie en strategie De dag kan eindigen met een inspiratiesessie zoals Inspiratiesessie - De werkplek van de toekomst, waarin thema’s als duurzaamheid, self-service en de rol van AI in de werkplek aan bod komen. En dit alles in Apeldoorn op de locatie de Brug, het meest duurzame pand van de opdrachtgever. BELANGRIJKSTE TECHNIEKEN, METHODEN EN TOOLS - Jira; - Windows 11; - AAD; - MS Office 365; - Sharepoint; - Lean en Agile (Kanban/Scrum); - Azure Virtual Desktop. VERANTWOORDELIJKHEDEN De werkplek engineer is verantwoordelijk voor het faciliteren van de digitale werkplek voor medewerkers. Dit omvat zowel hardware (zoals laptops en randapparatuur) als software (zoals Microsoft 365, Intune, en collaboration tools zoals Teams en Outlook). De engineer zorgt ervoor dat deze werkplekken veilig, stabiel en up-to-date blijven. De engineer werkt nauw samen met leveranciers, de interne Servicedesk en klantgroepen binnen de organisatie. Deze samenwerking is essentieel voor het oplossen van incidenten, het doorvoeren van wijzigingen en het implementeren van nieuwe oplossingen. Werkplek engineers spelen een actieve rol in projecten zoals de KITA-aanbesteding en de transitie naar een multivendor IT-landschap. Ze ondersteunen bij de voorbereiding, uitvoering en nazorg van deze trajecten, inclusief het testen van nieuwe werkplekoplossingen en het begeleiden van gebruikers. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA 1. De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en de opdrachtgever als inlener ondertekent. Let wel, de inschrijver en de inhuurkracht dienen hiervoor een (civielrechtelijke) arbeidsovereenkomst te hebben gesloten. Indien de inschrijver niet aan deze eis voldoet, wordt de inschrijving ter zijde gelegd; 2. Een maximum uurtarief van € 105,00 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender en overige kosten; 3. Het CV dient in het Nederlands te zijn opgesteld en mag niet langer zijn dan maximaal 4 pagina’s A4; 4. MBO+/HBO werk- en denkniveau in de richting informatica; 5. Minimaal 2 jaar ervaring met Azure diensten, Microsoft Office en Sharepoint; 6. Ruim 2 jaar ervaring met ITIL; 7. Ervaring met Azure Virtual Desktop; 8. Aantoonbaar ervaring met algemene (Cloud) security concepten; 9. 2 jaar ervaring bij een overheidsinstantie. GUNNINGSCRITERIA (WEGING, TOTAAL 80 PUNTEN) VERDEELD IN: 10. Je geeft minimaal 1 voorbeeld van een vergelijkbare opdracht. Je beschrijft daarin je rol en bijdrage aan deze opdracht (max. 300 woorden). Beoordeling: Hoe beter de aanpak aansluit bij de wensen en doelstellingen van de opdrachtgever hoe hoger de score (80 punten). - 80 punten antwoord is onderbouwd en sluit volledig aan; - 35 punten antwoord is onderbouwd en sluit voldoende aan; - 25 punten antwoord is niet voldoende onderbouwd en sluit niet volledig aan; - 0 antwoord sluit niet aan. 11. Bij voorkeur ervaring met Telefonie diensten (20 punten). COMPETENTIES - Resultaatgericht; - Adviesvaardigheid; - Overtuigingskracht; - Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; - Klantgericht; - Proactief en initiatiefrijk. Beoordeling Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen De cv’s worden beoordeeld op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie van cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd De cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden beoordeeld. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Stap 3: Beoordeling door opdrachtgever De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde selectiescriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Verificatiegesprek In het verificatiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel. Het verificatiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. TARIEF Maximaal € 105,00 exclusief BTW inclusief Flextender fee. Het tarief is inclusief alle overige kosten met uitzondering van de kosten voor eventuele dienstreizen en opleidingskosten (zoals vermeld in de overeenkomsten). Een tussentijdse verhoging van het genoemde uurtarief is niet mogelijk. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 4 pagina’s A4, opgesteld in het Nederlands. De antwoorden op de gunningscriteria dienen ook binnen dit aantal pagina’s te worden beantwoord. OVERIGE INFORMATIE Conceptovereenkomsten Voor deze opdracht gaat de opdrachtgever een driepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden, te weten: 1d Detacheringsovereenkomst Voor deze opdracht gaat Flextender een tweepartijen-overeenkomst aan met de opdrachtnemer in lijn met de overeenkomst zoals vermeld onder de inkoopvoorwaarden. Contractpartijen De opdrachtgever gaat uitsluitend met de inschrijvende partij de overeenkomst aan. FLEXTENDER ALS BEMIDDELAAR Voor deze opdracht treedt Flextender op als bemiddelaar. Ook maakt de opdrachtgever gebruik van de dienstverlening van Flextender voor de urenregistratie van de werkzaamheden. Dat betekent dat de opdrachtnemer een rechtstreekse opdrachtovereenkomst aangaat met de opdrachtgever wat betreft de uitvoering van de werkzaamheden. En daarnaast gaat de opdrachtnemer een aparte overeenkomst met Flextender aan waarin de vergoeding voor de geleverde bemiddeling en het verplichte gebruik van het urenregistratie-systeem van Flextender worden vastgelegd. De opdrachtgever zal voor deze opdracht een twee- óf driepartijen overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer. Flextender zal voor deze opdracht een tweepartijen-overeenkomst aangaan met de opdrachtnemer, te weten: Bemiddelingsovereenkomst Flextender. VOORWAARDEN Op deze offerteaanvraag zijn uitsluitend de inkoopvoorwaarden (ARVODI 2018) en de concept overeenkomst van de opdrachtgever, als toegevoegd in de bijlage, van toepassing. Eventuele andere voorwaarden worden van de hand gewezen. GEHEIMHOUDINGSVERKLARING De opdrachtgever verplicht de geselecteerde inschrijver haar in te zetten kandidaat een geheimhoudingsverklaring te laten tekenen. De geheimhoudingsverklaring dient bij de opdrachtgever ondertekend in het bezit te zijn bij aanvang van de werkzaamheden. VOG De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. WAADI Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 19 juni 2025 00:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 20 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 30 juni 2025, 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 27 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 23 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
IT, software, systeembeheer, overheid