Wegbeheerder
- Overijssel
- Zwartewaterland
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
2 juni 2025
Einddatum
31 december 2025
Reageren voor
13 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven Wegbeheerder voor een uitdagende freelance opdracht bij een gemeente in Nederland. De gemeente staat bekend om zijn veelzijdige karakter, met zowel een bloeiende industrie als prachtige natuur. Deze ZZP opdracht biedt jou de kans om bij te dragen aan het dagelijks beheer van wegen en de voorbereiding van vervangingsprojecten. JE TAKEN - Controleren van weginspecties en het uitvoeren van maatregeltoetsen. - Opstellen van een onderhoudsprogramma en planning. - Bijhouden van de beschikbaar gestelde budgetten. - Uitzetten van de beheeropgave bij aannemers. - Afhandelen van vragen, meldingen en klachten van inwoners en bedrijven. - Afhandelen van vragen van bestuur, collega’s en andere (overheids-)organisaties. - Voorbereiden van vervangingsprojecten, inclusief bepalen van maatregelen, regelen van vergunningen en maken van ramingen. - Begeleiden en toezichthouden van integrale projecten. - Onderhouden van contact met andere overheden, waaronder het waterschap en nutsbedrijven. - Coördineren van de aanleg van glasvezel en energietransitie projecten. - Verantwoordelijk voor het op orde houden van de beheerdata voor wegen. - Overige voorkomende werkzaamheden. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd. - Je hebt je eigen IT-middelen (laptop, telefoon en toebehoren). - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau. - Je hebt aantoonbare werkervaring als wegbeheerder bij een gemeente. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als wegbeheerder. GUNNINGSCRITERIA - Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van civiele techniek (30 punten). - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als wegbeheerder bij een gemeente (40 punten). - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij een gemeente (20 punten). - Aantoonbare werkervaring met het beheersysteem GBI (10 punten). COMPETENTIES - Communicatief vaardig. - Zelfstandig kunnen werken. - Overzicht bewaren. - Stressbestendig. - Doelgericht. - Organisatorisch sterk. BEWERKINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring en soortgelijke opdrachten. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het profiel, met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9, verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening. BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1-2. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN Is hybride werken mogelijk: Nee De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 15 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring / geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. - De gemeente vraagt om een maandelijkse facturatie met prestatieverklaring. - ‘Bring your own device’ is van toepassing. De laptop draait op Windows 10 of Windows 11 en heeft een USB-C aansluiting die de Thunderbolt 4 standaard ondersteunt. De telefoon wordt door de fabrikant nog ondersteund met updates en is voorzien van de laatste updates. Wordt niet op afstand beheerd door een andere organisatie. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 9 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 12 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 13 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.