Vergunningverlener Algemene Plaatselijke Verordering (APV) en Bijzondere Wetten (BW)
- Flevoland
- Gemeente Dronten
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
17 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor het zelfstandig coördineren van het volledige proces van vergunningverlening. Dit betreft vergunningen op basis van de APV en de VFL (zoals exploitatievergunningen en evenementenvergunningen), evenals aanvragen met betrekking tot de Alcoholwet en de wet Bibob. Je signaleert knelpunten, doet verbetervoorstellen en fungeert als vakinhoudelijke sparringpartner voor collega's. Ook draag je bij aan een stevige aanpak op het gebied van ondermijning, met als doel een veiliger omgeving te creëren. JE TAKEN - Zelfstandig coördineren van het volledige proces van vergunningverlening. - Behandelen van vergunningen op basis van de APV, VFL, Alcoholwet en wet Bibob. - Signaleren van knelpunten en doen van verbetervoorstellen. - Sparringpartner zijn voor collega's op vakinhoudelijk gebied. - Bijdragen aan een stevige aanpak op het gebied van ondermijning. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener APV binnen een gemeentelijke organisatie. - Aantoonbaar vermogen om structuur aan te brengen in complexe situaties binnen het vakgebied vergunningverlening en APV. - Ervaring met het creëren van overzicht en het maken van een planning, waarbij je nauwkeurig deadlines en termijnen bewaakt. - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als vergunningverlener APV binnen een gemeentelijke organisatie. - Ervaring met het coachen en begeleiden van (junior) collega's. - Afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van integrale veiligheidskunde of bestuurskunde. - Bereidheid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 12 maanden kosteloos bij de opdrachtgever in dienst te treden. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de Alcoholwet en de Wet Bibob binnen een gemeentelijke organisatie. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de ketensamenwerking binnen het taakveld evenementen. COMPETENTIES - Digitaal vaardig. - Organisatievermogen. - Communicatief sterk. - Klantgericht. - Teamplayer. - Werken onder druk met deadlines. - Oplossingsgericht. WERKTIJDEN - Maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is niet mogelijk. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie van 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal de opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. - Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal de opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 12 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 13 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.