Toezichthouder Civiele Techniek
- Nederland
- 1Stroom
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juni 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
12 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven toezichthouder civiele techniek voor een uitdagende ZZP opdracht. Deze opdracht richt zich op het houden van toezicht op civieltechnische werkzaamheden, zoals klein en groot onderhoud van verhardingen en de aanleg van kabels en leidingen in civiele projecten. Afhankelijk van je kwaliteiten, kennis en kunde kunnen er ook taken rondom vergunningverlening voor kabels en leidingen in MOOR en/of werkzaamheden voor het beoordelen van verhardingen bij komen. TAKEN - Toezicht houden op civieltechnische werkzaamheden. - Beoordelen en aansturen van projecten voor klein en groot onderhoud van verhardingen. - Toezicht houden op de aanleg van kabels en leidingen in civiele projecten. - Mogelijke taken rondom vergunningverlening voor kabels en leidingen in MOOR. - Beoordelen van verhardingen om te komen tot onderhoudsmaatregelen op basis van weginspecties. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek. - Aantoonbare afgeronde opleiding civiele techniek op minimaal mbo 4 niveau. - Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek (40 punten). - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder civiele techniek bij een gemeentelijke organisatie (20 punten). - Duidelijk beeld van de taken van een toezichthouder in relatie tot een directievoerder UAV (20 punten). - Aantoonbare werkervaring met contact met aannemers en burgers (20 punten). COMPETENTIES - Klantgericht. - Resultaatgericht werken. - Samenwerken. - Assertiviteit. - Communicatief vaardig, je kunt duidelijk en helder uitleg geven over vraagstukken waarbij je betrokken bent. - Proactief verbindend. - Zelfstandig. Ben je enthousiast over deze freelance opdracht en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. BEHOEFTE AAN AANTAL PROFESSIONALS 1 BEOORDELINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is niet mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 20 mei 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 15 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 7 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 8 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 12 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.