Tijdelijke ondersteuning structuur & procesverbetering ICT
- Nederland
- Gemeente Lingewaard
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 september 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
14 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever is op zoek naar een ervaren freelancer voor een uitdagende opdracht binnen een gemeentelijke organisatie. De focus ligt op het aanbrengen van structuur, het verbeteren en implementeren van processen, het opstellen van beleidsdocumenten en het meenemen van collega's in nieuwe werkwijzen. Dit is een tijdelijke opdracht met een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw. JE TAKEN - Capaciteitsplanning: Inrichten en verbeteren van processen voor capaciteitsplanning - Disaster Recovery Plan (DRP): Opstellen en implementeren van cruciale onderdelen van het DRP - Procesoptimalisatie: Evaluatie en herinrichting van het incident-, wijzigings- en problemproces - Documentatiestructuur: Inrichten van een heldere, toegankelijke en beheerste documentatiestructuur - Beleidsontwikkeling: Opstellen van patchbeleid en spoedproces buiten kantoortijd, opstellen van M365 informatiebeveiligingsbeleid, en opstellen van beleid en richtlijnen voor de rol van testcoördinator - Veranderbegeleiding: Collega's actief meenemen in de nieuwe werkwijze, inclusief borging in de organisatie GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met proces- en beleidsontwikkeling binnen IT- en/of security-omgevingen - Aantoonbare werkervaring met Disaster Recovery en informatiebeveiligingsbeleid - Aantoonbare werkervaring met ITIL-processen en verandermanagement - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente en/of gemeentelijke organisatie - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau - Resultaatgerichtheid, communicatief vaardig, en in staat om mensen mee te nemen in veranderingen VOORWAARDEN - Bring your own device (BYOD): Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld - De inschrijver moet voldoen aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals benoemd in de uitvraag - De opdracht wordt vervuld op de werkdagen: ma, di, wo of do. Hybride werken is mogelijk - De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 17 juli 2025 - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi) - Het facturatieproces verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding - Je dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.