Freelance opdrachten
Premium opdracht

Teammanager Zorg en Ondersteuning

  • Nederland
  • Gemeente Lingewaard
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 augustus 2025

Einddatum

1 april 2026

Reageren voor

11 juli 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een interim teammanager Zorg en Ondersteuning om een betrokken team van circa 32 medewerkers aan te sturen. Samen zetten jullie je in voor inwoners die ondersteuning nodig hebben en zorgen jullie voor een zorgvuldige uitvoering van de Wmo, jeugdwet en het leerlingenvervoer. Het team Zorg en Ondersteuning is volop in ontwikkeling en werkt aan thema’s zoals de aansluiting tussen zorg en veiligheid en de hervormingsagenda. Ook staan we voor de uitdaging om met minder middelen toch passende ondersteuning te blijven bieden. JE TAKEN - Aansturen van een team van circa 32 medewerkers, waaronder consulenten en kwaliteitsmedewerkers. - Verantwoordelijk voor de samenwerking met de nieuwe samenwerkingspartner Incluzio. - Begeleiden van het team in de versterking van de sociale basis en veranderingen in hun rol. - Vertalen van beleid op het gebied van Wmo, Jeugd en leerlingenvervoer naar uitvoering. - Verbeteren van processen en samenwerking met andere teams en externe partners. - Sturen op kwaliteit, resultaten en uitstekende dienstverlening aan inwoners. - Bijdragen aan de groei en ontwikkeling van de organisatie en het uitvoeren van doelen uit het Coalitieakkoord. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare werkervaring als Teammanager in de uitvoering van het sociaal domein. - Minimaal 5 jaar werkervaring als Teammanager in het Sociaal Domein bij een gemeente. - Ervaring met de Wmo en jeugdwet. - Ervaring met vergelijkbare veranderopgaven en het inrichten van de organisatie na aanbesteding/uitbesteding van taken. - Politieke sensitiviteit, managementervaring, resultaatgerichtheid en motivatievermogen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 22 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 21 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur. - Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. - Je dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening. Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 11 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
zorg, sociaal domein, management