teammanager externe dienstverlening
- Nederland
- Gemeente Overbetuwe
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
4 augustus 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren en verbindende leidinggevende voor een dynamisch team binnen het domein Dienstverlening. Deze freelance opdracht biedt een kans om te werken in een moderne, informele organisatie met korte lijnen en veel ruimte voor flexibiliteit en innovatie. De organisatie achter deze ZZP opdracht is een gemeente in het hart van de regio Arnhem en Nijmegen, die zich kenmerkt door rust, ruimte en bedrijvigheid. JE TAKEN - Aansturen van het team Externe Dienstverlening, bestaande uit ongeveer 35 medewerkers. - Stimuleren van het zelforganiserend vermogen van je team en het bieden van vertrouwen en ondersteuning. - Werken aan de doorontwikkeling en digitalisering van zowel externe als interne dienstverlening. - Bouwen aan een kwalitatief sterk team waarin onderlinge verbinding vanzelfsprekend is. - Anticiperen op nieuwe situaties en inspelen op actuele ontwikkelingen. - Verbinding zoeken met bestuur en management en vertalen van interne en externe ontwikkelingen naar brede dienstverlening. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als manager binnen een gemeentelijke overheidsinstantie. - Je beschikt over een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in bestuurskunde of bedrijfskunde. - Je hebt ervaring met dienstverlening aan inwoners en affiniteit met de inhoudelijke aspecten daarvan. - Je bent een inspirerende en verbindende leider die medewerkers motiveert en ondersteunt in hun professionele ontwikkeling. - Je hebt sterke politieke sensitiviteit en bent in staat om complexe zaken tot eenvoud te brengen. - Je bent duidelijk, standvastig en weet ruimte, samenwerking en innovatie te creëren. WAT BIEDT DE OPDRACHTGEVER? Een uitdagende en afwisselende freelance opdracht in een dynamische werkomgeving. De organisatie biedt een inspirerend werkklimaat met veel aandacht voor persoonlijke groei. Er is een sterke betrokkenheid onder medewerkers en een focus op resultaatgericht en coöperatief werken. De maximale uurtarief voor deze opdracht is € 120,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee. VEREISTEN - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als manager bij een gemeente. - Aantoonbare afgeronde hbo-opleiding. - Ervaring met advisering naar het bestuur en het bijdragen aan een constructief ambtelijk/bestuurlijk samenspel. - Politieke sensitiviteit en ervaring met leidinggeven op het gebied van dienstverlening aan inwoners binnen een gemeente. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie van 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met de opdrachtgever. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.