Teammanager Beheer Openbare Ruimte (BOR)
- Nederland
- Gemeente Montferland
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
3 september 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
28 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een uitdagende zzp opdracht binnen een gemeentelijke organisatie in het oosten van Gelderland is de opdrachtgever op zoek naar een ervaren teammanager die leiding kan geven aan het team beheer openbare ruimte. Deze opdracht vraagt om een verbindende leider met ruime ervaring in de gemeentelijke sector en affiniteit met het werkveld openbare ruimte. DE OPDRACHT - Leidinggeven aan het team beheer openbare ruimte, bestaande uit ongeveer 75 medewerkers. - Samenwerken met twee teamleiders en een coördinator beheer. - Deel uitmaken van het managementteam ruimtelijk domein en samenwerken met collega teammanagers. - Sturen op integrale processen binnen het domein. - Aanscherpen van de koers en sturen op strategische vraagstukken. - Bijdragen aan de opbouw van de beheerorganisatie, inlopen van achterstanden en werken aan programmatisch beheer. - Duidelijkheid scheppen in taken en rollen en hierop sturen. BELANGRIJK OM TE WETEN Deze opdracht brengt een verhoogd risico mee voor de arbeidsrelatie tussen opdrachtgever en zzp’er. Daarom is het niet mogelijk om deze opdracht zelfstandig als zzp’er uit te voeren. Wanneer de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient deze in dienst te treden via payroll, detachering of een uitzendbureau. Bij reactie op deze opdracht moet je daarom expliciet aangeven via welke partij je de opdracht gaat vervullen of dat je inschrijving al via deze partij verloopt. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde academische opleiding bouwkunde of civiele techniek. - Minimaal 5 jaar werkervaring als strategisch adviseur binnen ruimtelijke ordening bij een gemeente, binnen de afgelopen 7 jaar. - Minimaal 2 jaar ervaring als teammanager beheer openbare ruimte. - Minimaal 3 vergelijkbare opdrachten waarin strategische vraagstukken en opbouw casuïstiek aan bod kwamen, duidelijk benoemd in je cv. SELECTIECRITERIA - Minimaal 7 jaar ervaring als strategisch adviseur binnen een gemeente (40 punten). - Ervaring met veranderprocessen (20 punten). - Minimaal 3 jaar ervaring als teamleider beheer openbare ruimte in de afgelopen 5 jaar (30 punten). - Maximaal uurtarief van 125 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee (10 punten). COMPETENTIES - Communicatief sterk. - Mensgerichte instelling. - Verbindend. - Leidinggevende kwaliteiten. WERKWIJZE SELECTIE Stap 1: Cv’s worden beoordeeld op de minimumeisen. Alleen kandidaten die aan deze eisen voldoen, gaan door naar stap 2. Stap 2: Cv’s worden vergeleken op de selectiecriteria. De top 10 kandidaten worden voorgelegd aan de opdrachtgever. Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt de top 10 op relevante ervaring en organisatiepassendheid. Stap 4: Selectiegesprekken met de beste kandidaten. Er wordt getoetst op competenties. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. VOORWAARDEN - Functieschaal 12, conform de CAO van de opdrachtgever. - Fee van 1,90 euro per gewerkt uur wordt in rekening gebracht door de bemiddelaar. - De opdracht wordt uitgevoerd van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk, maar fysieke aanwezigheid is vaak vereist. - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht en mag niet ouder zijn dan zes maanden. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan conform Waadi. CV-EISEN - Maximaal 2 pagina’s. - Opgesteld in het Nederlands. PLANNING - Reactie op de opdracht kan tot maandag 28 juli 2025, 09.00 uur. - Vragen kunnen tot maandag 21 juli 2025, 09.00 uur worden ingediend. - Vragen en antwoorden worden op dinsdag 22 juli 2025 gepubliceerd. - Kandidaten die worden uitgenodigd ontvangen uiterlijk maandag 28 juli 2025 bericht. Lijkt deze zzp opdracht je interessant en voldoe je aan het profiel? Reageer dan via de link onderaan deze pagina en vermeld duidelijk via welke partij je de opdracht wilt uitvoeren.