Freelance opdrachten

Teamleider Beheer

  • Nederland
  • Gemeente Barneveld
  • 3 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 september 2025

Einddatum

15 december 2025

Reageren voor

28 juli 2025

Opdrachtbeschrijving

Ben jij een ervaren en inspirerende leider met een passie voor de fysieke leefomgeving? De opdrachtgever zoekt een interim teamleider die met visie en daadkracht een team van ongeveer 35 professionals aanstuurt en zo bijdraagt aan een veilige, duurzame en aantrekkelijke omgeving voor inwoners. JE TAKEN - Stimuleren van eigenaarschap, samenwerking en teamgevoel binnen en tussen verschillende clusters zoals riolering, wegen, groen en kabels. - Versterken van de verbinding met andere teams en beleidsmakers binnen de fysieke leefomgeving. - Vormgeven aan de verdere implementatie van assetmanagement en opgavegericht beheren. - Coachen van medewerkers op persoonlijke groei en samenwerking. - Bewaken van kwaliteit, kwantiteit en tijdigheid van processen. - Overzien en scherp beheren van een exploitatiebegroting en investeringsbudgetten van circa 24 miljoen euro. - Fungeren als sparringpartner voor collega-teamleiders en het managementteam. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Minimaal 5 jaar leidinggevende werkervaring binnen het beheer van de fysieke leefomgeving. - Aantoonbare ervaring met assetmanagement en veranderprocessen, duidelijk vermeld in je cv. - Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 7 jaar. - Je hanteert een maximaal uurtarief van 130 euro exclusief btw, inclusief woon-werk verkeer en fee. - Je bent communicatief sterk, verbindend, proactief, besluitvaardig, politiek/bestuurlijk sensitief en beschikt over veranderkracht. BELANGRIJKE VOORWAARDEN - De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - Je dient zelf een mobiele telefoon met abonnement mee te nemen voor zakelijke contacten (bring your own device). - De opdrachtgever verzorgt een laptop. - Je cv mag maximaal 5 pagina’s beslaan, moet in het Nederlands zijn opgesteld en minimaal 2 referenties bevatten. WERKWIJZE SELECTIE - In stap 1 worden cv’s beoordeeld op de minimumeisen. - In stap 2 worden de beste tien kandidaten geselecteerd op basis van opleiding, ervaring en tarief. - In stap 3 beoordeelt de opdrachtgever de cv’s op relevante werkervaring. - In stap 4 volgt een selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie, waarbij competenties worden getoetst. WERKTIJDEN EN LOCATIE - De opdracht wordt vervuld op maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. OVERIGE INFORMATIE - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn conform de Waadi. - Vragen over de inhoud kunnen tot een bepaalde datum ingediend worden, waarna antwoorden gepubliceerd worden. - De reactietermijn voor deze opdracht loopt tot de aangegeven datum. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
overheid, beheer, infrastructuur, milieu, projectmanagement, leidinggeven