Strategisch I&A adviseur
- Nederland
- Gemeente Brummen
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2026
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
16 december 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren strategisch I&A adviseur die op verschillende vlakken ondersteuning kan bieden binnen de organisatie. In deze rol adviseer je niet alleen de coördinator en informatiemanager, maar neem je ook zelfstandig initiatieven om advies uit te brengen, zaken uit te werken en te implementeren. Het is belangrijk dat je snel kunt starten en bij voorkeur al bekend bent met de organisatie. TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN - Adviseren over het projectportfolio, inclusief prioriteiten en samenhang. - Adviseren over prioritering en uitvoering van IT-projecten en voorbereiden van projecten. - Adviseren, voorbereiden en uitwerken van I&A beleid en strategievraagstukken. - Adviseren en uitwerken van architectuurvraagstukken en -uitgangspunten. - Adviseren over de I&A organisatie en haar processen. - Adviseren en uitwerken van ICT-ontwikkelingen. - Voorbereiden, schrijven en behandelen van I&A beleidsstukken voor het managementteam. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking met de opdrachtgever ontstaat. - Je hebt minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Je beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende, projectleider en/of adviseur op het gebied van automatisering en/of informatiemanagement. - Je bent beschikbaar voor minimaal 18 uur per week, waarvan minimaal 1 dag op locatie. - Je hanteert een maximaal uurtarief van 117,50 euro exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, parkeerkosten en platformkosten. - Je hebt een afgeronde Prince2 cursus. - Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met ICT-projecten bij minimaal 3 lokale overheden. - Je hebt ervaring met informatie-architectuur. - Je hebt ervaring met hardware-, software- en beleidsprojecten. COMPETENTIES - Begeleiden van mensen en organisaties. - Inzicht in verschillende kanten van ICT en hierover kunnen adviseren. - Motiveren van medewerkers. - Analyserend vermogen. - Plannen en organiseren. - Besluitvaardigheid. WERKWIJZE EN SELECTIEPROCEDURE De selectie vindt plaats in vier stappen: 1. Beoordeling van cv's op de minimumeisen. 2. Vergelijkende beoordeling op selectiecriteria zoals werkervaring en expertise. 3. Beoordeling door de opdrachtgever op relevante werkervaring. 4. Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Kandidaten die aan alle criteria voldoen, worden uitgenodigd voor een gesprek. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk, maar minimaal 1 dag per week op locatie is verplicht. - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Cv's mogen maximaal 5 pagina's zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. - De opdrachtgever hanteert een opschortende termijn voor eventuele bezwaren. - De gesprekken vinden plaats op vrijdag 19 december 2025, kandidaten worden uiterlijk 18 december geïnformeerd. - Vragen kunnen tot 12 december 2025 worden ingediend en worden 15 december beantwoord. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.