Servicedeskmedewerker
- Nederland
- Gemeente Wageningen
- 19 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
1 april 2026
Reageren voor
14 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een dynamische organisatie binnen de publieke sector is er een interessante freelance opdracht beschikbaar voor een ervaren ICT-servicedeskmedewerker. Deze opdracht biedt jou de kans om jouw expertise in te zetten binnen een organisatie die volop in ontwikkeling is op het gebied van ICT en dienstverlening. JE TAKEN - Eerste aanspreekpunt zijn voor ICT-gerelateerde vragen en problemen van medewerkers. - Beheren en registreren van meldingen in TOPdesk. - Oplossen van technische storingen en het uitreiken van werkplekapparatuur en mobiele telefoons. - Bijdragen aan het voorraadbeheer en faciliteren van onderhoud op diverse locaties. - Grondoorzaken van incidenten onderzoeken en bijdragen aan probleemmanagement. - Efficiënt overdragen van complexe vraagstukken naar ICT-specialisten of leveranciers met juiste documentatie. - Gebruikers informeren over beschikbare informatie en procedures. - Opstellen van instructies en ondersteunen bij het verbeteren van digitale dienstverlening. - Onderhouden van intensief contact met leveranciers. - Flexibel inzetbaar zijn, ook buiten reguliere werktijden zoals in de avond of het weekend. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding ICT afgerond. - Beschikbaar vanaf uiterlijk 1 november 2025 tot maart 2026 voor minimaal 32 uur per week, inclusief mogelijke verlengingen. - Minimaal 3 jaar werkervaring als ICT-servicedeskmedewerker in de afgelopen 5 jaar. - Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar. - Ervaring met processen in TOPdesk, met minimaal één concreet voorbeeld. - Kennis van systemen zoals Active Directory, Windows, Microsoft 365, Outlook, Office en Teams. - In het bezit van een ITIL Foundation V3 certificering. - Ervaring met Citrix en Microsoft Azure. - Je bent stressbestendig, klantgericht en hebt een proactieve, hands-on mentaliteit. - Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk. - Flexibel inzetbaar, ook incidenteel buiten kantoortijden. COMPETENTIES - Klantgericht denken met een sensitieve en initiatiefrijke houding. - Tijdig communiceren bij escalaties. - Samenwerken en zelfstandig kunnen werken. - Analytisch vermogen met oog voor detail. - Resultaatgericht en actief in het oppakken van taken. WERKWIJZE EN SELECTIE De opdrachtgever werkt met een gestructureerd selectieproces waarbij je cv eerst wordt beoordeeld op de minimumeisen. Daarna volgt een beoordeling op gunningscriteria zoals ervaring met TOPdesk, Microsoft-producten en ITIL-certificering. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin ook de competenties worden getoetst. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de organisatie, waardoor er geen sprake is van een arbeidsrelatie. - Het is noodzakelijk dat je beschikt over een eigen laptop (BYOD). - De opdracht is hybride, met overleg over werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Facturatie verloopt via een facturatiemodule die je ontvangt bij gunning. - Motivatie en minimaal twee referenties zijn verplicht bij de inschrijving. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. Wees er snel bij, want de reactietermijn sluit op dinsdag 14 oktober 2025 om 09.00 uur.