Servicedeskmedewerker
- Schiedam
- Gemeente Schiedam
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
4 augustus 2025
Einddatum
31 december 2025
Reageren voor
28 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren servicedeskmedewerker ICT die klaar is voor een nieuwe freelance uitdaging? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die het visitekaartje wil zijn voor interne klanten en samen met collega’s verantwoordelijk is voor het afhandelen van vragen via diverse kanalen zoals Topdesk, telefoon en de balie. JE TAKEN - Behandelen en categoriseren van incidenten en wijzigingen in Topdesk op basis van een goede probleemanalyse. - Oplossen van de meeste meldingen zelfstandig en waar nodig doorzetten naar 2e of 3e lijn. - Bewaken en opvolgen van doorgezette meldingen, inclusief rappelerings- en ondersteuningsacties. - Proactief bijdragen aan het optimaliseren en professionaliseren van de servicedesk door ITIL-processen te volgen en procedures te documenteren. - Klantgericht oplossen van IT-problemen en het overbrengen van oplossingen aan eindgebruikers. - Actief contact onderhouden met collega’s, ook op de werkplek, om ondersteuning te bieden en kennis te delen. - Meedenken en initiatief nemen om verbeteringen door te voeren binnen de servicedesk. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt aantoonbare ervaring met ICT-gebruikersondersteuning binnen een Microsoftomgeving, inclusief kennis van IOS en VMWare. - Je hebt ervaring met het beheer van hardware en bent bekend met het werken met een incidentmanagementsysteem zoals Topdesk. - Je hebt kennis van en ervaring met service managementprocedures, bij voorkeur ITIL. - Ervaring met het proces Incident Management is een pré. - Je bent communicatief sterk, kunt goed luisteren en legt duidelijk uit wat je doet. - Je bent klantgericht en vindt het leuk om mensen op verschillende niveaus te helpen. - Je bent analytisch, neemt initiatief en bent niet bang om hulp te vragen als je iets niet weet. WAT BIEDT DE OPDRACHTGEVER? - Een organisatie waar je vanuit jouw rol impact kunt maken en waar vakmanschap wordt gewaardeerd. - Ruimte voor jouw vernieuwende ideeën en innovatie. - Een dynamische omgeving binnen een gemeente die volop in beweging is en waar bewoners en medewerkers centraal staan. - Uitdagingen om op te pakken en de kans om mee te bouwen aan een servicegerichte ICT-organisatie. - Mogelijkheid tot thuiswerken. - Een inclusieve werkomgeving waar respect, samenwerking en open communicatie de norm zijn. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.