Senior P&O Adviseur
- Nederland
- Gemeente Overbetuwe
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
6 oktober 2025
Einddatum
31 januari 2026
Reageren voor
22 september 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren senior P&O adviseur voor een tijdelijke zzp opdracht binnen een moderne en informele organisatie die volop in beweging is. Deze freelance opdracht biedt jou de kans om binnen een dynamische gemeentelijke omgeving bij te dragen aan belangrijke HR- en organisatieontwikkelingen. JE TAKEN - Uitvoeren van actiepunten uit de Risico-Inventarisatie & Evaluatie (RI&E). - Digitaliseren van het functieboek in samenhang met de gedigitaliseerde Werving & Ontwikkelingscyclus. - Uitwerken van een regeling voor functiewaardering. - Analyseren en implementeren van VOG-profielen. - Actualiseren van het Sociaal Statuut. - Opstellen van het jaarverslag integriteit. - Vanaf half november tot eind januari vervang je de vaste senior P&O adviseur tijdens verlof. - Adviseren van de gemeentesecretaris en het managementteam over beleid, organisatieontwikkeling en personele vraagstukken. - Bewaken van de voortgang van diverse P&O-ontwikkelingen en signaleren van dringende vraagstukken. - Coachen en sparren met P&O adviseurs bij complexe casussen. - Fungeren als brug tussen P&O en personeels- en salarisadministratie door afstemming met de senior salarisadministrateur. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van P&O. - Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als senior P&O adviseur bij een overheidsorganisatie. - Je bent per 6 oktober 2025 beschikbaar voor 20 tot 28 uur per week gedurende de gehele opdracht, inclusief eventuele verlengingen. - Je bent bereid minimaal 2 dagen per week op kantoor in Elst aanwezig te zijn. - Je bent een echte teamplayer die makkelijk verbinding maakt binnen de organisatie. - Je hebt een flexibele, proactieve en dienstverlenende werkhouding. - Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Je hebt een klantgerichte instelling en goede adviesvaardigheden. WAT MAAKT JOU UNIEK? - Je hebt aantoonbare ervaring met het strategisch adviseren van gemeentesecretarissen en managementteams. - Je hebt ervaring met het uitvoeren van actiepunten vanuit de RI&E. - Je bent bekend met het digitaliseren en onderhouden van functieboeken en functiewaardering. - Je hebt ervaring met het actualiseren van sociaal statuten en VOG-profielen. - Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie. - Je hebt ervaring met coaching en het sparren met P&O adviseurs over complexe vraagstukken. VOORWAARDEN - De opdracht wordt verstrekt onder de voorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat tussen jou en de opdrachtgever. - De werkzaamheden worden uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Inschrijven kan alleen als je voldoet aan de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). - De maximale vergoeding is 105 euro per uur, conform de geldende CAO voor inlenersbeloning. - Er wordt een fee van 1,90 euro per gewerkt uur in rekening gebracht. - Je cv mag maximaal 5 pagina's zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. WERKWIJZE EN SELECTIE - Je wordt beoordeeld op basis van je cv, waarbij minimaal aan de gestelde eisen moet worden voldaan. - De tien beste kandidaten worden geselecteerd voor verdere beoordeling. - De opdrachtgever nodigt de best scorende kandidaten uit voor een selectiegesprek. - Het gesprek vindt plaats met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. PRAKTISCHE INFORMATIE - De opdracht start op 1 oktober 2025 en loopt tot 15 november 2025 voor 20 uur per week. - Vanaf 15 november 2025 tot 30 januari 2026 vervul je de vervangingsperiode voor 28 uur per week. - Hybride werken is mogelijk, maar minimaal 2 dagen per week op kantoor in Elst is verplicht. - De selectiegesprekken zijn gepland op maandag 29 september 2025 in de ochtend. - Reacties kunnen tot maandag 22 september 2025 09.00 uur worden ingediend. OVERIGE EISEN - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Een Geheimhoudingsverklaring moet worden ondertekend. - Indien van toepassing, moet je geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt. Lijkt deze zzp opdracht jou op het lijf geschreven en voldoe je aan de eisen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina en grijp deze kans om jouw expertise in te zetten binnen een vooruitstrevende gemeentelijke organisatie.