Freelance opdrachten

Senior Medewerker Salarisadministratie

  • Gelderland
  • Gemeente Oldebroek
  • 3 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

8

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

17 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een gecombineerde ZZP-opdracht als senior en junior medewerker salarisadministratie. Deze opdracht is geregistreerd onder AV21921 en AV21918. DE OPDRACHT De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Samen met inwoners en gemeente werken we aan een sterke en leefbare samenleving. Het moderne gemeentehuis biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt om je werk goed uit te voeren. Het team salarisadministratie maakt onderdeel uit van P&O en werkt nauw samen met Financiën, Communicatie, Juridische Zaken en Belastingen binnen het Team Bedrijfsvoering. Met ingang van 1 januari 2023 werken de H2O-gemeenten (Heerde, Hattem en Oldebroek) met hetzelfde personeels- en salarissysteem (Youforce/Beaufort/Gemal van Visma/Raet). De salarisadministratie wordt vanaf dat moment uitbesteed, maar een aantal werkzaamheden blijft intern uitgevoerd worden. Voor deze werkzaamheden zoekt de opdrachtgever een senior medewerker salarisadministratie die een junior medewerker begeleidt. JE TAKEN - Controleren van verwerkte mutaties en afstemming met het externe salarisbureau voordat de uitbetaling plaatsvindt. - Boekingen verzorgen aan cluster Financiën voor afdrachten aan Belastingdienst, ABP, Loyalis, Personeelsvereniging en netto betalingen. - Verstrekken en borgen van gegevens voor interne en accountantscontroles. - Actief verstrekken van informatie aan P&O-collega’s, medewerkers en leidinggevenden via intranetberichten. - Gegevens verstrekken over gedetacheerden voor facturering. - Verzorging van de loonjournaalpost. - Input leveren voor de maandelijkse salarisproductie. - Maandelijkse rapportages verzorgen (P-begroting/Realisatie, sociaal jaarverslag, etc.). - Werkgeversverklaringen invullen voor hypotheek en officiële instanties. - Managementinformatie verzorgen (zoals sociaal jaarverslagen). - Uitvoering geven aan de Werkkostenregeling (WKR). - Formatie/Bezetting verzorgen inclusief nieuwe functie-indelingen HR21. - Bijdragen aan Financiën voor het opschonen van de kruisposten. - Deelnemen aan werk- en projectgroepen. - Procesverbeteringen initiëren en doorvoeren (in overleg). - Archivering. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde opleiding praktijkdiploma loonadministratie (vermeld dit expliciet in het cv). - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als salarisadministrateur binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar. - De senior medewerker salarisadministratie zal samenwerken en begeleiding geven aan de junior medewerker salarisadministratie van hetzelfde bureau (AV21918). - Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als salarisadministrateur binnen een overheidsinstelling. - Aantoonbare werkervaring met het vervaardigen van salarisproductie met Beaufort, Gemal én YouForce (benoem dit expliciet in het cv). - Aantoonbare werkervaring met WKR én IKB (benoem dit expliciet in het cv). - Aantoonbare werkervaring met het opstellen van managementinformatie (statistieken). COMPETENTIES - Resultaatgericht - Initiatief - Cijfermatig - Accuraat - Analytisch - Stressbestendig BEWERKINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie tien (10) cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De tien (10) kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort, zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. VOORWAARDEN - Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9, verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. - Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. PRAKTISCHE INFORMATIE - Benodigd aantal professionals: 1. - CV-eisen: Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. - Werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken mogelijk: ja/nee. - Planning: De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 23 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een Integriteits- en Geheimhoudingsverklaring vragen. De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 12 juni 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 13 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 17 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
HR, administratie, overheid, financiën, salarisadministratie