Senior Inkoopadviseur
- Nederland
- Werkzaak Rivierenland
- 19 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
23 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven Senior Inkoopadviseur voor diverse (Europese) aanbestedingen op het gebied van ICT, HR en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van adviezen voor inkooptrajecten, waarbij je de rechtmatige mogelijkheden voor de inkoopprocedures in kaart brengt. Daarnaast voer je zelfstandig meervoudige en Europese aanbestedingstrajecten uit, inclusief begeleiding bij de behoeftebepaling, het opstellen van het Programma van Eisen (PvE), en projectmanagement in samenwerking met stakeholders. JE TAKEN - Zelfstandig uitvoeren van meervoudige en Europese aanbestedingstrajecten - Begeleiding bij de behoeftebepaling - Opstellen van het Programma van Eisen (PvE) - Projectmanagement in samenwerking met stakeholders - Uitvoering van specifieke aanbestedingen zoals website-ontwikkeling, hosting en security, ICT hardware, hefmiddelen, en uitzenddiensten - Adviseren bij meervoudig onderhandse aanbestedingen die intern worden uitgevoerd GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde hbo bachelor opleiding - Je hebt een afgeronde inkoopopleiding NEVI 1 of vergelijkbaar - Je hebt aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met (Europese) aanbestedingen op het gebied van ICT, HR en logistiek binnen de (lokale) overheid - Je woont binnen 60 minuten reistijd naar Tiel - Je hebt een afgeronde NEVI 2 opleiding (pre) - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met (Europese) aanbestedingen binnen een overheidsinstelling - Aantoonbare werkervaring met projectmanagement binnen aanbestedingstrajecten - Aantoonbare werkervaring met advisering bij meervoudig onderhandse aanbestedingen COMPETENTIES - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - Oordeelsvorming - Klantgerichtheid - Verantwoordelijkheid - Resultaatgericht werken - Nauwkeurigheid - Plannen en organiseren - Analyserend vermogen - Samenwerken WERKTIJDEN EN LOCATIE De opdracht wordt vervuld op de werkdagen maandag tot en met vrijdag. Hybride werken is mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur (BYOD). MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 21 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 22 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 23 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.