Freelance opdrachten
Premium opdracht

Senior Changecoördinator

  • Odijk
  • Politie
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36 uur

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2025

Einddatum

30 september 2027

Reageren voor

7 juli 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht als Senior Change Coördinator. Het InfraBedrijf levert hoogwaardige IV-diensten aan de politie en zorgt voor uitstekende service en ondersteuning. De productielijn Support, onderdeel van het InfraBedrijf, bestaat uit de clusters Beheertooling/Operational Control Room (OCR) en Planning, Coördinatie en Ctrl IT. Deze productielijn voorkomt verstoringen door proactief beheer en coördineert operationele processen zoals event-, change-, configuration- en problem-management. JE TAKEN - Opstellen van impactanalyses door input te verzamelen bij de product- en servicelijnen en deze te consolideren tot één integrale analyse. - Regelen van de inzet van medewerkers tijdens de voorbereiding en realisatie van de change en bewaken van de planning. - Fungeren als eerste aanspreekpunt voor management, medewerkers, leveranciers en overige stakeholders gedurende de change. - Evalueren van changes, doen van verbetervoorstellen, adviseren over bijsturing en implementeren van vastgestelde verbeteringen. - Verzorgen van de administratie en het verwerken van de benodigde gegevens. - Signaleren, analyseren en verhelpen van knelpunten met betrekking tot projecten en maatwerkchanges. - Bevorderen van de professionaliteit van collega's en fungeren als vraagbaak voor hen. - Initiëren van (interne) netwerken en maken van afspraken met partners. - Afstemmen met projectleiders en de beheerorganisatie over de overdracht van producten aan beheerders van de competence center en de servicelijnmedewerkers. - Mogelijk participeren in projecten en audits. DOELSTELLING Als Senior Change Coördinator stel je changes op voor de bestaande IV-infrastructuur en begeleid je deze. Dit betreft klant-, project- en beheerchanges en omvat zowel standaard changes als maatwerk. VERANTWOORDELIJKHEDEN - Prioriteiten stellen en de benodigde mensen en middelen inzetten bij changes. - Planmatig en gestructureerd werken. - Duidelijk communiceren en klant- en kwaliteitsgericht zijn. - Snel schakelen bij veranderingen. - Adviserende en coördinerende rol tussen klant, servicelijnen, productlijnen en (externe) toeleveranciers. - Rapporteren en bewaken van doorlooptijden van gerealiseerde en te realiseren changes. - Zorgdragen voor de planning en resources voor toegewezen changes. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
IT, beheer, projectmanagement, service