Senior Applicatieadviseur (Managementinformatie)
- Nederland
- SDL Samenwerking De Liemers
- 6 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2026
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
12 november 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor de (her)inrichting van de managementinformatie binnen een regionale sociale dienst. Hierbij ga je dashboards en lijstwerk opstellen voor de organisatie zelf en de aangesloten gemeenten. Je verbindt data uit verschillende systemen zoals Suites en Key2Financiën, met behulp van tools als Cognos en Power BI. Daarnaast breng je advies uit en voer je dit uit in samenwerking met een Business Intelligence specialist. UITVOERINGSVOORWAARDEN - Er mag geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaan tussen jou en de opdrachtgever. - Je werkt onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Je bent geen ZZP’er volgens de Wet DBA, ongeacht of je een eenmanszaak of BV hebt. - Je gebruikt je eigen laptop en mobiel (BYOD). JOUW TAKEN - Opstellen en inrichten van managementinformatie dashboards. - Verbinden van data uit diverse systemen zoals Suites en Key2Financiën. - Werken met Cognos, Power BI en SQL voor data-analyse en rapportages. - Adviseren over en uitvoeren van verbeteringen in managementinformatie. - Samenwerken met een Business Intelligence specialist. - Werken op locatie op woensdag en vrijdag. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde opleiding Bedrijfskundige Informatica, Business IT & Management of vergelijkbaar op minimaal HBO-bachelorniveau. - Aantoonbare werkervaring met Suites, Key2Financiën, Cognos, Power BI en SQL. - Ervaring met verbetering van managementinformatie in de afgelopen 2 jaar. - Ervaring met jaarwerk binnen het sociaal domein in de afgelopen 2 jaar. - Beschikbaar om op woensdag en vrijdag op locatie te werken. - Maximaal uurtarief van 150 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en overige kosten. COMPETENTIES - Analyseren - Adviseren - Samenwerken SELECTIEPROCEDURE Stap 1: CV’s worden beoordeeld op minimale eisen. Alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door. Stap 2: De vijf best scorende CV’s worden voorgelegd aan de opdrachtgever op basis van ervaring en tarief. Stap 3: Uitnodiging voor selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Stap 4: De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht vindt plaats op werkdagen maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is niet mogelijk, je werkt op locatie op woensdag en vrijdag. - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - CV mag maximaal 5 pagina’s zijn, opgesteld in het Nederlands met minimaal 2 referenties. - Vragen kunnen tot maandag 10 november 2025, 09:00 uur worden ingediend. - Reageren kan tot woensdag 12 november 2025, 09:00 uur via de link onderaan deze pagina. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.