Freelance opdrachten

Recordmanager

  • Gelderland
  • Gemeente Heerde
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

36

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

6 oktober 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante zzp opdracht zoekt de organisatie achter deze opdracht een ervaren recordmanager die het digitale archief en het zaaksysteem overzichtelijk en toegankelijk houdt. JE TAKEN - Beheren van informatie in digitale systemen zodat deze toegankelijk blijft en gebruikt kan worden zolang dat nodig is. - Toezien op het juiste en consequente gebruik van informatiesystemen. - Uitvoeren van kwaliteitscontroles op registraties. - Uitdragen van het belang van gestructureerd werken om de dienstverlening te optimaliseren. - Organisatiebreed ondersteunen van zaakgericht werken. - Actief bijdragen aan de ontwikkeling van informatie- en recordmanagement binnen de organisatie. - Adviseren van afdelingen en collega’s en bijdragen aan het kwaliteitssysteem. - Ondersteunen en adviseren bij het vernietigen van data uit diverse applicaties. - Meewerken aan lopende projecten zoals de implementatie van de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv) en de Wet Open Overheid (Woo). GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat met de opdrachtgever. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in recordmanagement of archiefvorming in de afgelopen 5 jaar. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstantie in de afgelopen 5 jaar. - Afgeronde HBO bacheloropleiding richting informatiedienstverlening (40 punten). - Werkervaring met het zaaksysteem Djuma (20 punten). - Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in recordmanagement/archiefvorming in de afgelopen 8 jaar (20 punten). - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstantie in de afgelopen 5 jaar (10 punten). - Aantoonbare ervaring met WOO en Wmebv (10 punten). COMPETENTIES - Je bent een waardevolle teamspeler die samenwerking belangrijk vindt. - Je bent klantgericht en communicatief vaardig. - Je werkt zorgvuldig en bent stressbestendig. - Je kunt verbanden leggen, procesgericht werken, adviezen geven en bent vaardig met digitale systemen. WERKWIJZE SELECTIE Stap 1: CV’s worden beoordeeld op de minimumeisen. Alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door. Stap 2: De beste 5 kandidaten worden geselecteerd op basis van de gunningscriteria en uurtarief. Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt de geselecteerde cv’s op relevante werkervaring. Stap 4: De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarbij competenties worden getoetst. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waardoor er geen sprake is van zelfstandigheid volgens de Wet DBA. - De functie valt onder functieschaal 9 volgens de desbetreffende CAO. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Integriteitsverklaring gevraagd. - Hybride werken is mogelijk. - Maximaal 5 pagina’s CV in het Nederlands met minimaal 2 referenties. - Reacties zijn mogelijk tot maandag 6 oktober 2025 09:00. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
informatiebeheer, archief, overheid, digitalisering, administratie