Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel
- Nederland
- Avri
- 10 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 november 2025
Einddatum
1 november 2026
Reageren voor
29 september 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die als projectsecretaris aan de slag wil binnen een circulair ambachtscentrum. Je hebt kennis van het afvaldomein en speelt een onmisbare rol in de projectorganisatie. Je bent verantwoordelijk voor het plannen, organiseren en documenteren van het project, en ondersteunt bij financiële en personele planning. Daarnaast zorg je ervoor dat de projectmanager, het projectteam, de stuurgroep en het bouwteam altijd over de juiste informatie beschikken. JE TAKEN - Beheren van projectdocumentatie en notuleren van (project)vergaderingen. - Samenwerken met de projectmanager bij het opstellen van rapportages en het bewaken van planningen. - Voorbereiden van presentaties en efficiënt inplannen van vergaderingen en projectbijeenkomsten. - Verzenden van notulen, uitnodigingen en agendapunten. - Verzamelen van financiële gegevens en aanleveren van input voor financiële rapportages. - Ondersteunen bij het bijhouden van projectbudgetten, signaleren en rapporteren van afwijkingen. - Vastleggen van financiële risico’s in een risicoregister. - Bijhouden van capaciteitsplanning en urenregistratie van intern personeel. - Fungeren als aanspreekpunt voor het projectteam en de stuurgroep voor vragen over planning, beschikbaarheid en afspraken. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. - Je hebt minimaal mbo 4 niveau afgerond. - Je hebt aantoonbare werkervaring met bestuurlijk sensitieve dossiers, dit moet duidelijk benoemd zijn in je cv. - Je hebt minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met projectondersteuning. - Het is een pré als je een hbo bachelor opleiding hebt afgerond. - Minimaal 5 jaar ervaring in een bestuurlijke werkomgeving met politieke invloeden is gewenst. - Minimaal 5 jaar ervaring bij een (semi)overheid is een pluspunt. - Ervaring met advisering aan bestuur, MT en aanverwante stakeholders wordt gewaardeerd. - Je cv is opgesteld in het Nederlands, maximaal 5 pagina’s en bevat minimaal 2 referenties. COMPETENTIES - Analyse en strategisch inzicht - Samenwerken en netwerken - Projectondersteuning en advisering - Administratieve accuratesse - Communicatievaardigheden - Omgevingsbewustzijn en politiek-bestuurlijke sensitiviteit - Projectmanagement en resultaatgerichtheid WERKWIJZE EN SELECTIE De selectie verloopt via een gestructureerd proces waarbij eerst wordt gekeken of je voldoet aan de minimumeisen. Daarna worden cv’s beoordeeld op gunningscriteria zoals opleiding, ervaring in bestuurlijke en overheidsomgevingen, en adviseringservaring. Vijf kandidaten met de beste scores worden voorgelegd aan de opdrachtgever. Bij gelijke scores is het uurtarief doorslaggevend. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. Alleen kandidaten die op alle competenties minimaal een voldoende scoren, komen in aanmerking voor de opdracht. ARBEIDSVOORWAARDEN - De functie is ingedeeld in functieschaal 9 tot maximaal 10, met een uurtarief tussen 75 en 90 euro. - Er wordt gewerkt volgens de CAO van de opdrachtgever inzake inlenersbeloning. - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan conform Waadi. - Je werkt met je eigen apparatuur (BYOD). - Facturatie verloopt via de facturatiemodule van het freelance platform. - Je dient te beschikken over een G-rekening waarop 40% van het factuurbedrag wordt gestort. PLANNING EN REACTIETERMIJN De gesprekken vinden plaats op donderdag 2 oktober 2025 vanaf 12:00 uur. Kandidaten die worden uitgenodigd ontvangen uiterlijk dinsdag 30 september 2025 bericht. De reactietermijn voor deze opdracht loopt tot maandag 29 september 2025 09:00 uur. Vragen kunnen tot maandag 22 september 2025 09:00 uur worden ingediend en worden op woensdag 24 september 2025 gepubliceerd. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.