Freelance opdrachten

Projectondersteuner Personeels- en werkzoekendenadministratie (PWA)

  • Nederland
  • Werkzaak Rivierenland
  • 66 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

4 september 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een tijdelijke opdracht zoekt de organisatie achter deze zzp opdracht een zelfstandige professional die op projectbasis administratieve processen kan verbeteren en inrichten. Deze freelance opdracht richt zich op het verwerken van dossiers van een nieuwe opdrachtgever, het implementeren van proceswijzigingen en het voorbereiden van de jaarafsluiting en het nieuwe boekjaar. DOEL VAN DE OPDRACHT - Realiseren van een efficiënte en toekomstbestendige administratieve inrichting. - Verbeteren van de processtructuur en prioritering. - Correcte en volledige invoer van nieuwe klantdata. - Implementeren en borgen van een vastgestelde proceswijziging. - Ondersteunen bij de jaarafsluiting en de opstart van het nieuwe boekjaar. - Rapporteren over voortgang en resultaten aan de opdrachtgever. WERKWIJZE EN RANDVOORWAARDEN - De freelancer werkt volledig zelfstandig met eigen methodes en planning. - Er is geen leiding of toezicht, alleen afstemming op resultaatniveau. - Zelf bepalen waar en wanneer het werk wordt uitgevoerd. - Mogelijkheid om zich te laten vervangen door een gelijkwaardige collega na afstemming. - Gebruik van eigen middelen en systemen is vereist. GEZOCHT PROFIEL - Beschikbaar vanaf september 2025 voor gemiddeld 36 uur per week. - Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met data-invoer, dossierbeheer en kwaliteitsborging. - Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als projectondersteuner bij administratieve processen en procesverbetering. - Maximaal uurtarief van 60 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee. SELECTIECRITERIA De beoordeling vindt plaats in meerdere stappen waarbij onder andere het volgende wordt meegewogen: - Minimaal 3 jaar ervaring in data-invoer, dossierbeheer en kwaliteitsborging. - Minimaal 2 jaar ervaring als projectondersteuner bij administratieve processen en procesverbetering. - Ervaring met administratieve werkzaamheden rondom jaarafsluitingen en nieuwe boekjaren. - Ervaring met het implementeren van proceswijzigingen. - Minimaal 2 jaar ervaring als projectondersteuner op het gebied van P&O administratie binnen een gemeentelijke instelling. COMPETENTIES - Resultaatgericht en zorgvuldig. - Analytisch en procesmatig sterk. - Proactief en zelfstandig. - Samenwerkingsgericht en communicatief vaardig. - Flexibel en stressbestendig. - Nauwkeurig met oog voor detail en een pragmatische aanpak. - Sterke communicatieve vaardigheden en organisatiesensitiviteit. OVERIGE INFORMATIE - Het aantal benodigde professionals is één. - De opdracht is hybride uit te voeren. - Gesprekken vinden plaats op donderdag 11 september 2025. - CV's mogen maximaal 5 pagina's zijn, in het Nederlands en met minimaal 2 referenties. - De freelancer dient eigen apparatuur te gebruiken (BYOD). - Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, dient het bedrijf geregistreerd te zijn conform Waadi. - Vragen kunnen tot 4 september 2025 09:00 worden ingediend. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
administratie, projectmanagement, procesverbetering, data-invoer, kwaliteitsborging, p&o