Projectondersteuner
- Nederland
- Gemeente Apeldoorn
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juli 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
17 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven en nauwkeurige projectondersteuner die een essentiële rol speelt in het ondersteunen van projectteams. Als projectondersteuner voer je afgebakende inhoudelijke, secretariële, administratieve en organisatorische taken uit op operationeel niveau. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse operationele zaken rondom de projecten goed verlopen, zodat de projectleider en het team zich kunnen richten op hun inhoudelijke werk. JE TAKEN - Voorbereiden en organiseren van projectvergaderingen, projectbijeenkomsten en andere projectactiviteiten. - Het maken van afspraken en verzorgen van de verzending van agenda’s en stukken. - Het opstellen van verslagen van projectvergaderingen en -activiteiten. - Afhandelen van administratieve taken, zoals archivering en documentbeheer. - Ondersteuning bieden aan het projectteam bij operationele vraagstukken. - Zorgen voor de opvolging van actiepunten en het bewaken van de voortgang op administratief gebied. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie, secretarieel, of vergelijkbaar. - Ervaring met de taken zoals genoemd in het functieprofiel. - Beschikbaar per 1 juli 2025 voor 32 – 36 uur per week. - Maximale uurtarief is € 52,50 exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. - Flexibel, innovatief, loyaal, doortastend en stressbestendig. - Verbindend en communicatief sterk. - Energiek en weet dit over te brengen in de samenwerking. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. De opdrachtgever beoordeelt de cv’s op de gunningscriteria. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. De drie beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het profiel. Kandidaten ontvangen een totaalscore voor de genoemde competenties. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat/kandidaten (maximaal 3) die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. WERKOMGEVING De gemeente Apeldoorn is met bijna 170.000 inwoners de elfde gemeente van Nederland en groeit door naar 180.000 inwoners. Met zo’n 2.000 collega’s draagt de organisatie bij aan strategische doelen zoals het versterken van Apeldoorn als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap. De cultuur van de organisatie is gebaseerd op vier kernwaarden: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Samen werken ze aan het Apeldoorn van morgen. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.