Freelance opdrachten

Projectleider Verkiezingen Gemeente Oost Gelre

  • Nederland
  • Gemeente Oost Gelre
  • Vandaag

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

14 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een belangrijke opdracht zoekt de opdrachtgever een ervaren freelance projectleider Verkiezingen die vanaf augustus 2025 voor ongeveer 2 dagen per week beschikbaar is tot november 2025. Deze opdracht betreft de voorbereiding en uitvoering van de Tweede Kamerverkiezingen 2025 en de daaropvolgende Gemeenteraadsverkiezingen 2026. OPDRACHT Als projectleider ben jij verantwoordelijk voor het leiden van het projectteam Verkiezingen. Je bent het eerste aanspreekpunt gedurende de gehele periode en bewaakt het overzicht over het draaiboek. Je zorgt ervoor dat alle taken volgens de Kieswet worden uitgevoerd en ondersteunt je collega’s waar nodig. Vanaf half oktober 2025 neem je de projectleiding volledig over tijdens het zwangerschapsverlof van de coördinerend senior Burgerzaken. Na de Tweede Kamerverkiezingen blijf je betrokken bij de voorbereidingen van de Gemeenteraadsverkiezingen tot half februari 2026, waarna je de rol overdraagt. WERKWIJZE De uitvoering van deze opdracht vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. Het is daarom belangrijk dat je als freelancer zelfstandig kunt werken, maar ook goed functioneert binnen de kaders van de opdrachtgever. Er mag geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaan. VEREISTEN - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied Burgerzaken bij een gemeente. - Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving rondom de Kieswet. - Ervaring met het verkiezingsproces. - Ervaring met verkiezingssoftware zoals Procura/Shift2 en iBurgerzaken is een pluspunt. - Je bent nauwkeurig, zelfstandig, communicatief vaardig en stressbestendig. COMPETENTIES - Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid - Zelfstandigheid - Samenwerken - Mondelinge en schriftelijke communicatie - Stressbestendigheid - Plannen en organiseren SELECTIEPROCEDURE De selectie verloopt in meerdere stappen. Eerst worden cv’s beoordeeld op de minimumeisen. Vervolgens worden kandidaten geselecteerd op basis van ervaring en kennis, waarbij ook het uurtarief een rol speelt. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin de competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan degene die het beste aansluit bij het profiel. OVERIGE INFORMATIE - De functie is ingedeeld in functieschaal 9 volgens de relevante CAO. - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is niet mogelijk. - Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) wordt gevraagd. - Cv’s mogen maximaal 5 pagina’s zijn en moeten in het Nederlands opgesteld zijn, inclusief minimaal 2 referenties. - Reacties kunnen tot 14 augustus 2025, 09.00 uur worden ingediend. - Vragen over de inhoud kunnen tot 9 augustus 2025, 09.00 uur gesteld worden. Lijkt deze zzp opdracht je op het lijf geschreven en voldoe je aan de gestelde eisen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina en maak kans om deze uitdagende opdracht uit te voeren binnen een dynamische gemeentelijke omgeving waar natuur, technologie en maatschappelijk betrokkenheid centraal staan.

Tags:
overheid, projectmanagement, evenementen, administratie, juridisch