Projectleider Vastgoed
- Nederland
- Gemeente Barneveld
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 januari 2026
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
5 december 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren projectleider voor een uitdagende zzp opdracht binnen de vastgoedsector. Deze freelance opdracht richt zich op het leiden van complexe projecten rondom maatschappelijk vastgoed, zoals bibliotheken, buurthuizen en sportgebouwen. De uitvoering vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waarbij zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet DBA niet van toepassing is. JE TAKEN - Leidinggeven aan (interne) projectteams en marktpartijen gericht op realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest- en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed. - Verantwoordelijk zijn voor organisatie, kwaliteit, budget, tijd en planning van projecten. - Begeleiden en onderhandelen met marktpartijen. - Uitvoeren van aanbestedingsprocessen en het bewaken van het uitvoeringsproces. - Begeleiden en rapporteren van locatie- en haalbaarheidsonderzoeken. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat met de opdrachtgever. - Je hebt minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in bouwkunde. - Je beschikt over minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het leiden van complexe vastgoedprojecten met meerdere stakeholders, waaronder overheidsorganisaties. Dit licht je toe met referentieprojecten. - Je hebt aantoonbare werkervaring in of direct met de Regio Foodvalley, dit vermeld je duidelijk in je cv. SELECTIECRITERIA - Minimaal 7 jaar ervaring in de vastgoedsector, waarvan ten minste 2 jaar als projectleider (20 punten). - Maximaal uurtarief van 110 euro exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (20 punten). - Ervaring met het toetsen van bouwkundige en installatietechnische ontwerpen (20 punten). - Ervaring met locatie- en haalbaarheidsonderzoeken (40 punten). COMPETENTIES - Procesmatig werken - Digitale vaardigheden - Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid - Doorzettingsvermogen - Resultaatgerichtheid - Samenwerken - Overtuigingskracht - Assertiviteit - Besluitvaardigheid - Organisatievermogen - Kritisch en analyserend vermogen - Plannen en organiseren - Digivaardigheden in Microsoft Office WERKWIJZE EN SELECTIEPROCEDURE De beoordeling van cv’s gebeurt in meerdere stappen. Eerst wordt gekeken of je voldoet aan de minimumeisen. Vervolgens worden de beste tien kandidaten geselecteerd op basis van de genoemde gunningscriteria. Daarna volgt een beoordeling door de opdrachtgever met een selectiegesprek, waar je op competenties wordt getoetst. Alleen kandidaten die op alle competenties minimaal een voldoende scoren, komen in aanmerking voor de opdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Indien je personeel ter beschikking stelt, dien je geregistreerd te zijn volgens de Waadi. - De gesprekken vinden plaats op woensdag 10 december 2025. - Vragen kunnen tot maandag 1 december 2025 worden ingediend. - Reageren kan tot vrijdag 5 december 2025, 09:00 uur. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.