Freelance opdracht

Projectleider Implementatie Digitale Ontwikkeling

  • Apeldoorn
  • Gemeente Apeldoorn
  • 101 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

28

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juni 2024

Einddatum

31 december 2024

Reageren voor

26 april 2024

Opdrachtbeschrijving

BEN JIJ DE DRIJVENDE KRACHT ACHTER DIGITALE INNOVATIE IN HET MAATSCHAPPELIJK DOMEIN? PROJECTLEIDER DIGITALE ONTWIKKELING - MAATSCHAPPELIJK DOMEIN Ben jij een ervaren projectleider met een focus op digitale innovatie binnen het maatschappelijk domein? Lees dan verder, want op ons freelance platform Nederland worden twee uitdagende freelance opdrachten aangeboden die mogelijk perfect bij jou passen. Voel jij je geroepen om bij te dragen aan de ontwikkeling van een digitale samenleving die iedereen ondersteunt? Dan ben je de ideale kandidaat voor deze ZZP opdrachten. DE UITDAGING Als Projectleider Digitale Ontwikkeling ga je aan de slag met twee belangrijke projecten die onderling verbonden zijn. Het eerste project betreft de implementatie van een Digitale Sociale Kaart. Hiermee creëer je een toegankelijke informatiebron die essentieel is voor inwoners en professionals, om te kunnen zien wat de sociale mogelijkheden zijn in hun wijk of buurt. Daarnaast speel je een cruciale rol in het verder ontwikkelen van Informatiegestuurd Werken op wijk- en buurtniveau met als doel het verbeteren van inzicht in de buurtgerichte vraagstukken. - Coördineren van de aanbesteding een leverancier te vinden voor de Digitale Sociale Kaart. - Implementeren en borgen van de Digitale Sociale Kaart na gunning. - Ontwikkelen van het Informatiegestuurd Werken, waarbij data uit de Digitale Sociale Kaart wordt hergebruikt. Verwacht wordt dat je de implementatie en borging verzorgt na de aanbesteding en helpt met ontwikkelen van het aanpak voor het Informatiegestuurd Werken. DE VERANTWOORDELIJKHEDEN - Leiding nemen in de implementatie van digitale oplossingen. - Coördinatie van interne en externe stakeholders zoals gemeentelijke instanties, partners en leveranciers. - Opzetten en begeleiden van samenwerkingsverbanden voor de ontwikkeling en onderhoud van de Digitale Sociale Kaart. - Bevorderen van een datagestuurde aanpak en efficiëntie van interne werkprocessen. - Leiden van veranderingsprocessen voor duurzame gedragsverandering en adoptie van digitale oplossingen. - Relatiebeheer met bestuurlijke en operationele stakeholders. WAT BRENG JE MEE? - Ruime ervaring als projectleider op het gebied van digitale innovatie. - Aantoonbare ervaring met de implementatie van complexe projecten. - Uitstekende leiderschapskwaliteiten en stakeholdermanagement. - Kennis van en ervaring met het maatschappelijk domein. Zie jij jezelf al bijdragen aan deze impactvolle digitale ontwikkelingen en ben je klaar voor een nieuwe freelance uitdaging? Reageer dan op een van deze freelance opdrachten op ons freelance platform Nederland en geef je carrière een krachtige boost! Klaar om te solliciteren of meer informatie nodig over dit project? Bezoek dan ons freelance platform Nederland voor alle details rond deze opwindende ZZP opdrachten en voeg je bij een netwerk van professionals die een verschil maken in het maatschappelijk domein.

Bekijk externe opdracht
Tags:
projectmanagement, digitale innovatie, maatschappelijk