Freelance opdrachten

Projectleider Civiele Werken

  • Nederland
  • Gemeente Lochem
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

13 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante zzp opdracht binnen de civiele techniek zoekt de opdrachtgever een ervaren projectleider Civiele Werken die diverse projecten in de fysieke leefomgeving onder zijn of haar hoede neemt. JE TAKEN - Je voert de directie over civiele projecten en bent het eerste aanspreekpunt zowel intern als voor de samenleving. - Je monitort de voortgang van projecten en signaleert vroegtijdig knelpunten en kansen op inhoud, tijd, proces en financiën. - Je werkt samen met interne collega’s en externe partijen zoals waterschappen, provincies, aannemers en adviesbureaus. - Je brengt belangen van verschillende stakeholders in kaart zodat het bestuur afgewogen besluiten kan nemen. - Je maakt afspraken met externe partijen, toetst contractuele en wettelijke kaders en adviseert over meer- en minderwerk. - Je verzorgt de communicatie rondom de projecten en stelt rapportages op voor het management en bestuur. - Je ziet toe op de veiligheid tijdens de uitvoering en handelt adequaat bij onveilige situaties. - Je geeft uitvoering aan projecten uit het Gemeentelijk Riolerings Plan en het Watertakenplan, waaronder vervangingsplannen riolering en integrale plannen. - Je coördineert en voert directie bij de uitvoering, bewaakt de (financiële) voortgang en kwaliteit, en adviseert over te nemen maatregelen. - Je zorgt voor de aanbesteding van werken en diensten ten behoeve van de uitvoering van projecten. - Je zoekt tijdig afstemming met betrokken collega’s en externe partijen. - Je voert gesprekken met de omgeving en vertaalt wensen vanuit de omgeving in het project. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een aantoonbare afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur Civiele Techniek op bachelor niveau. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentelijk riool- en gemalenbeheer. - Bij voorkeur beschik je over minimaal 5 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 7 jaar. - Je bent beschikbaar vanaf 1 oktober 2025 voor 18 uur per week gedurende de hele opdracht inclusief verlengingen. - Je hanteert een maximum uurtarief van 95 euro exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender. - Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht en een echte teamplayer. - Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. - Je kunt goed verbinden tussen beleid, uitvoering en beheer. - Je bent betrokken, positief en oplossingsgericht. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waarbij geen arbeidsrelatie ontstaat. - Je dient te beschikken over een G-rekening en NEN certificering. - Er wordt gewerkt met een facturatiemodule via Flextender. - De opdracht is ingedeeld in functieschaal 9 volgens de desbetreffende CAO. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - De opdracht biedt hybride werken. - CV’s mogen maximaal 5 pagina’s zijn, opgesteld in het Nederlands en voorzien van minimaal 2 referenties. PROCEDURE - CV’s worden eerst beoordeeld op minimumeisen. - De beste 5 kandidaten worden geselecteerd voor verdere beoordeling op gunningscriteria. - De opdrachtgever nodigt de best scorende kandidaten uit voor een selectiegesprek. - Tijdens het gesprek worden competenties zoals resultaatgerichtheid en communicatie getoetst. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste profiel heeft. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
civiele techniek, projectmanagement, infra, bouw, waterbeheer, overheid