Projectleider Centrum
- Overijssel
- Gemeente Hardenberg
- 12 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
3 november 2025
Einddatum
3 mei 2026
Reageren voor
27 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een ervaren civiele projectleider die voor minimaal een half jaar de leiding neemt over diverse civieltechnische projecten in het centrum van Hardenberg. Deze opdracht biedt jou de kans om een belangrijke rol te vervullen in het coördineren en uitvoeren van projecten die de leefbaarheid en bereikbaarheid van het stadscentrum verbeteren. JE TAKEN - Bewaken van het overzicht en de planning van alle lopende civieltechnische projecten in en rondom het centrum, zoals verkeers-, riolerings- en klimaatprojecten. - Leiden van onderhouds- en vervangingsprojecten van kunstwerken, waaronder bruggen. - Voorzitter zijn van het overleg Projecten Centrum, waarin projectleiders en medewerkers uit de openbare ruimte samenkomen. - Afstemming verzorgen met het ruimtelijk domein om projecten op elkaar af te stemmen en te versterken. - Adviseren van ambtelijke opdrachtgevers en meedenken in bestuurlijke overleggen. - Fungeren als verbindende schakel tussen interne en externe partijen en het faciliteren van samenwerking. - Zelf ook projecten uitvoeren en zorgen dat de bereikbaarheid en leefbaarheid van het centrum goed gewaarborgd blijven. GEZOCHT PROFIEL - Afgeronde HBO bachelor opleiding Civiele Techniek. - Minimaal 8 jaar ervaring als projectmanager bij overheidsinstanties in de afgelopen 15 jaar. - Minimaal 8 jaar ervaring met het leiden van grote projecten in binnensteden of centrumgebieden in de afgelopen 10 jaar. - Bereidheid om fysiek aanwezig te zijn in Hardenberg op afgesproken momenten, hybride werken is alleen mogelijk wanneer noodzakelijk. - Affiniteit met de gemeente Hardenberg. SELECTIECRITERIA - Ervaring met projecten die de bereikbaarheid en verkeersafwikkeling in stedelijke context betreffen. - Minimaal 8 jaar aantoonbare ervaring als civiel projectleider bij een overheidsinstelling. - Ervaring met het adviseren van ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgevers. - Minimaal 5 jaar ervaring met gebiedsontwikkeling bij een gemeente. - Ervaring bij een gemeente met meer dan 50.000 inwoners. - In het bezit van het Best Value A+ certificaat in de afgelopen 10 jaar. COMPETENTIES - Strategisch inzicht - Samenwerken - Besluitvaardig - Politieke antenne - Verbindend - Mensgericht - Betrokken WERKWIJZE SELECTIE De beoordeling van cv’s vindt plaats in meerdere stappen waarbij eerst wordt gekeken naar de minimale vereisten. Kandidaten die hieraan voldoen worden verder beoordeeld op de gunningscriteria. De beste drie kandidaten worden voorgelegd aan de opdrachtgever en uitgenodigd voor een selectiegesprek. Tijdens het gesprek wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan het profiel en competenties. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd binnen functieschaal 11 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. - Het is een hybride functie met aanwezigheid op locatie in Hardenberg op afgesproken momenten. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een geheimhoudingsverklaring, een uittreksel uit het Handelsregister (KvK) en een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). - Indien personeel wordt ingezet, dient de opdrachtnemer geregistreerd te zijn als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten hoger dan €400.000 binnen de regio. - Het uurtarief kan worden aangepast volgens de CBS-indexering. CV-EISEN - Maximaal 5 pagina’s - In het Nederlands opgesteld - Minimaal 2 referenties PLANNING - Reactietermijn tot maandag 27 oktober 2025, 09:00 uur - Vragen kunnen tot donderdag 23 oktober 2025, 09:00 uur worden ingediend - Gesprekken gepland op donderdag 30 oktober 2025 Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.