Freelance opdrachten

Projectleider Beheer en Onderhoud

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

26 september 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante zzp opdracht zoekt de opdrachtgever een gedreven freelancer die zich thuisvoelt in het brede werkveld van beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Als jij niet schrikt van dagelijkse hectiek, graag afwisseling en uitdaging zoekt in je werk, dan is deze freelance opdracht wellicht iets voor jou. JE TAKEN - Leiding geven aan enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen. - Ondersteunen van de inkoopadviseur bij aanbestedingen. - Assisteren van de contractmanager. - Plannen van inkoopprojecten, zelfstandig of samen met de inkoopadviseur. - Bewaken van het financiële aspect en de voortgang van inkoopprojecten. - Aansturen van collega’s betrokken bij projecten. - Oplossen van eventuele problemen binnen projecten. - Communiceren met stakeholders over het project. - Voeren van correspondentie en uitvoeren van administratieve taken gerelateerd aan het inkoopproces. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat met de opdrachtgever. - Je CV bevat maximaal 5 pagina’s en is opgesteld in het Nederlands met minimaal 2 referenties. - Je bent beschikbaar vanaf zo snel mogelijk, uiterlijk 1 november 2025, voor 36 uur per week. - Je beschikt over HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar via opleiding en/of relevante werkervaring. - Je hebt aantoonbare ervaring met het inkoopproces binnen een organisatie. - Je hebt basiskennis van juridische richtlijnen rondom inkoop bij gemeentelijke organisaties. - Je bent bekend met Microsoft Office 365. - Je hebt kennis van en/of affiniteit met onderhoud van de openbare ruimte. GUNNINGSCRITERIA De opdrachtgever beoordeelt kandidaten op de volgende criteria: - Kennis en/of affiniteit met onderhoud van de openbare ruimte (maximaal 40 punten). - Beperkt: weinig kennis of affiniteit (8 punten). - Voldoende: basiskennis of beperkte ervaring (24 punten). - Uitstekend: ruime kennis en ervaring (40 punten). - Kennis van juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke organisaties (maximaal 60 punten). - Beperkt: enige basiskennis of beperkte ervaring (12 punten). - Voldoende: voldoende basiskennis via ondersteunende of deels zelfstandige werkzaamheden (36 punten). - Uitstekend: uitgebreide werkervaring en relevante opleidingen of certificaten (60 punten). COMPETENTIES - Daadkrachtig en intrinsiek gemotiveerd. - Resultaatgericht met focus op samenwerking en oplevering. - Communicatief sterk. - In staat goede relaties op te bouwen met klanten en collega’s. - Proactief en durft verantwoordelijkheid te nemen. - Kan snel schakelen en ontbrekende kennis verwerven. WERKWIJZE EN SELECTIE - De opdrachtgever beoordeelt eerst of je voldoet aan de minimumeisen op basis van je CV. - Kandidaten die aan de minimumeisen voldoen, worden vergeleken op gunningscriteria. - De drie best scorende kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. - Tijdens het gesprek worden competenties beoordeeld en de uiteindelijke gunning bepaald. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - De opdrachtgever hanteert een functieschaal 10 volgens de CAO inlenersbeloning. - Flextender brengt een fee van 1,90 euro per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. - De gesprekken vinden plaats op donderdag 2 oktober 2025. - Reacties kunnen worden ingediend tot vrijdag 26 september 2025, 09.00 uur. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
inkoop, projectmanagement, juridisch, beheer, onderhoud, overheid