Freelance opdrachten

Procesadviseur Project Zaakgericht Werken

  • Gelderland
  • Gemeente Oldebroek
  • 20 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

16

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 juli 2025

Einddatum

1 januari 2026

Reageren voor

26 mei 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven Procesadviseur voor een uitdagende freelance opdracht bij een gemeentelijk samenwerkingsverband in Nederland. Deze freelance opdracht richt zich op het inrichten van een nieuw Zaaksysteem en vereist expertise in procesbeschrijvingen, sessies leiden en advisering aan inhoudsdeskundigen. Ben jij de ervaren professional die deze uitdaging aankan? JE TAKEN - Informatie verzamelen rondom beschikbare procesbeschrijvingen - Inrichtingsvragen uitzetten - Leiden van sessies om te komen tot de vernieuwde inrichting - Advisering aan en afstemming met inhoudsdeskundigen t.a.v. de inrichting - Verantwoordelijk voor terugkoppeling sessies en verdere afstemming met de coördinator Inrichting - Overleg over configuratie van zaaktypen en/of archiefinrichting in het systeem - Behandelen verzoeken van afwijking van uniformiteit - Toetsing van de inrichting - Overdracht informatie en advisering aan andere rollen gedurende het implementatietraject GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau richting bestuurskunde - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente - Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur op het gebied van Zaakgericht werken - Aantoonbare werkervaring met het inrichten van Djuma bij een gemeente - Aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband - In het bezit van Prince2 certificaat - Aantoonbare werkervaring met informatiemanagement bij een gemeente COMPETENTIES - Politieke antenne - Netwerkvaardigheden - Communicatief - Dienstverlenend - Eigenaarschap - Verbindend - Flexibel - Vakbekwaam SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 10 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. VERGOEDING EN WERKOMSTANDIGHEDEN Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12, conform de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening. De opdracht kan hybride worden uitgevoerd op werkdagen in overleg met de opdrachtgever. OVERIGE INFORMATIE De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen en een Geheimhoudingsverklaring. Ook zal een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) gevraagd worden. Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachten hoger dan €400.000 binnen het DAS van de Talentenregio geldt een Social Return (SROI) verplichting. Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 20 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 21 mei 2025 gepubliceerd op de website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de button hieronder. Vragen omtrent de procedure kunnen telefonisch gesteld worden via 035-7510777. De reactietermijn voor deze inhuuropdracht duurt tot 26 mei 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren via de link onderaan deze pagina.

Tags:
overheid, IT, procesmanagement, informatiemanagement