Freelance opdrachten

P&O adviseur

  • Nederland
  • Gemeente Oost Gelre
  • 9 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

23 juni 2025

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

6 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht binnen de gemeente Oost Gelre, gelegen in de prachtige Achterhoek. De gemeente, bekend om haar groene omgeving en innovatieve technologieën, biedt een dynamische werkomgeving met een prettige werksfeer. De organisatie achter deze ZZP opdracht heeft een platte structuur en waardeert zelfstandigheid en ondernemerschap. OPDRACHT Je hebt een eigen portefeuille afdeling waarvoor je zelfstandig adviserende werkzaamheden verricht. Je adviseert met name managers over uiteenlopende P&O-onderwerpen. Voorbeelden hiervan zijn organisatie-, afdeling- en teamontwikkeling, formatie en bezetting, functionerings- en ontwikkelvraagstukken, en verzuim en arbeidsrechtelijke vraagstukken. Daarnaast leid je een project over mobiliteit (vergoeden reiskosten woon-werkverkeer) en Strategische Personeels Planning (SPP). VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als hr-adviseur binnen een gemeente. - Beschikbaar per 23 juni 2025. - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van hrm. - Reistijd woon-werk verkeer van en naar Lichtenvoorde is maximaal 1 uur, vanwege gewenste fysieke aanwezigheid op kantoor van 2 dagen per week (benoem dit duidelijk in het cv). SELECTIECRITERIA TE BEOORDELEN DOOR FLEXTENDER (WEGING, TOTAAL 100 PUNTEN) - Aantoonbare werkervaring met de advisering over P&O vraagstukken zoals verzuim, werving en selectie, functioneren, organisatie-, afdeling- en teamontwikkeling (50 punten). - Aantoonbare werkervaring met de inzet van P&O instrumenten en de uitvoering van P&O regelingen en -processen (30 punten). - Aantoonbare werkervaring met CAO gemeenten (20 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet. COMPETENTIES - Klantgericht - Luisteren - Doorzettingsvermogen - Tactisch gedrag - Resultaatgericht werken - Samenwerken - Kritisch - Analyserend vermogen BENODIGD AANTAL PROFESSIONALS 1 BEOORDELING Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”. De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. - Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. - Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: Ja PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 3 juni 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 4 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 6 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
HR, gemeente, advies, projectmanagement