Office manager
- Amersfoort
- EDSN
- 3 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
28
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
16 juni 2025
Einddatum
30 november 2025
Reageren voor
19 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
Gezocht: Office Manager met HR-support voor een dynamische organisatie in de energiemarkt. DE OPDRACHT De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer met administratieve precisie en gevoel voor HR, die administratieve processen op rolletjes laat lopen en ondersteuning biedt bij wervingsactiviteiten. Deze functie vraagt om een ervaren, proactieve professional die weet hoe je structuur aanbrengt in een dynamische omgeving. OVER DE ORGANISATIE De organisatie achter deze ZZP opdracht is een samenwerkingsverband van Nederlandse netbeheerders die werken aan de vernieuwing van de energiemarkt. Binnen dit netwerk wordt op sectorbrede schaal gewerkt aan digitalisering, standaardisatie en samenwerking. De organisatie is in transitie en groeit naar zelfstandigheid. In dat kader zoeken ze tijdelijke ondersteuning op management- en organisatieniveau. Je werkt in deze functie nauw samen met de directeur en de kwartiermaker Strategisch resourcemanagement & HR. Je vervult een centrale rol in de ondersteuning van het management en van de HR-gerelateerde processen. JE TAKEN - Complex agendabeheer voor de directeur - Organisatorische en administratieve ondersteuning van de directeur - Ondersteuning van het wervingsproces (vacaturebeheer, afstemming met kandidaten, plannen van gesprekken en locaties etc.) - Uitvoering van onboarding- en offboardingprocessen - Voorbereiden en ondersteunen van interne overleggen, bijeenkomsten en interne events - Bijhouden van overzichten in Excel en opstellen van presentaties in PowerBI en PowerPoint - Eerste aanspreekpunt voor praktische en organisatorische vragen binnen het team GEZOCHT PROFIEL Een gestructureerde en proactieve ondersteuner met uitstekende organisatorische vaardigheden. Je voelt je comfortabel in een rol dichtbij het management, hebt oog voor detail en weet hoe je administratieve processen soepel laat verlopen. Je hebt ervaring met administratieve ondersteuning en HR-gerelateerde processen, en je voelt je thuis in een omgeving waarin agile gewerkt wordt. Tegelijk ben je mensgericht en weet je hoe belangrijk een goede eerste indruk is bij nieuwe medewerkers of externen. Je wil service verlenen, je kunt snel schakelen en je houdt goed overzicht. Daarnaast breng je mee: - Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ondersteunende functie - Ervaring met HR-processen zoals werving en onboarding - Bekend met werken in een agile organisatie (pré) - HBO werk- en denkniveau - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal - Uitstekende vaardigheden met MS Office, Sharepoint en Teams. Bij voorkeur heb je ook enige ervaring met Power BI. WAT BIEDEN WIJ JOU? - Een uitdagende functie (28 uur per week) in het hart van de energiesector - Een innovatieve en Agile-gedreven hybride werkomgeving Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.