Freelance opdrachten

Medior privaatrecht jurist

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • 7 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

17 november 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever is op zoek naar een medior privaatrecht jurist voor een freelance opdracht binnen het werkveld vastgoed en grond. Deze zzp opdracht is geschikt voor een jurist die zelfstandig dossiers kan afhandelen en collega’s kan adviseren binnen een overheidsomgeving. Je zult werken aan uiteenlopende juridische vraagstukken, waarbij je nauw samenwerkt met de organisatie achter deze opdracht. JE TAKEN - Het opstellen en beoordelen van anterieure overeenkomsten, met name voor kleinere particuliere initiatieven. - Het opstellen en beoordelen van koop- en verkoopovereenkomsten van onroerend goed, waaronder woningbouw- en bedrijfskavels. - Het opstellen en beoordelen van huurovereenkomsten. - Het opstellen van overeenkomsten met betrekking tot zakelijke rechten zoals erfpacht en opstal. - Het verzorgen van de notariële afhandeling van dossiers. - Alle overige juridische werkzaamheden op het gebied van grondzaken en vastgoed. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde HBO- of WO-opleiding Rechten, aantoonbaar via je CV. - Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring met de genoemde werkzaamheden, bij voorkeur binnen een overheidsinstantie of gemeente. - Je bent bekend met het werkveld vastgoed en grond en hebt hier enthousiasme voor. - Je bent communicatief vaardig, flexibel, integer en toegankelijk. - Je kunt zelfstandig werken en bent in staat om collega’s te adviseren en overleg te voeren. - Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, met een startdatum zo snel mogelijk, uiterlijk 5 januari 2026. - Je bent minimaal één dag per week op kantoor aanwezig. - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. - Je kunt een referentie aanleveren van een soortgelijke opdracht, niet ouder dan drie jaar. VOORWAARDEN - Het maximale uurtarief is 115 euro exclusief BTW, inclusief reiskosten en fee van het freelance platform. - Je dient een CV in van maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal twee referenties. - Je kunt maximaal twee kandidaten per inschrijving aanbieden, waarbij voor elke kandidaat een aparte inschrijving nodig is. PROCEDURE - CV’s worden eerst beoordeeld op minimale eisen. - Kandidaten die voldoen worden beoordeeld aan de hand van gunningscriteria zoals relevante werkervaring bij overheidsinstanties, kennis van het vakgebied en geschiktheid voor de functie. - De drie best scorende kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. - Tijdens het gesprek wordt getoetst op competenties en geschiktheid. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. COMPETENTIES - Enthousiasme en ervaring met vastgoed en grondzaken. - Goede communicatieve vaardigheden. - Flexibiliteit en toegankelijkheid. - Integriteit en teamgerichtheid. WERKWIJZE - De werkzaamheden vinden plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever. - Er wordt hybride gewerkt, waarbij minimaal één dag per week op kantoor aanwezig is. - De gesprekken vinden plaats op vrijdag 21 november 2025. BELANGRIJKE INFORMATIE - De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Bij uitval van de gekozen kandidaat kan de opdrachtgever kandidaten met de volgende hoogste scores benaderen. - Vragen over de opdracht kunnen tot vrijdag 7 november 2025 worden ingediend. - Reageren kan tot maandag 17 november 2025, 09:00 uur via de link onderaan deze pagina. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
juridisch, vastgoed, overheid, advies