Medior Consultant Employee Experience
- Overijssel
- Hardenberg
- 5 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief ?
€ 110
Uren per week ?
16
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 juni 2025
Einddatum
1 december 2025
Reageren voor
20 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een Medior Consultant Employee Experience voor het project Digitaal Samenwerken. Deze freelance opdracht richt zich op het uitvoeren van een adoptieplan om medewerkers optimaal gebruik te laten maken van de Microsoft365 diensten. Het doel is om het samenwerkingsplatform breder en efficiënter in te zetten en een moderne, veilige, cloud-georiënteerde werkplek te creëren. JE TAKEN - Uitvoeren van het adoptieplan. - Opzetten van een verandernetwerk voor het adoptieplan. - In kaart brengen van medewerkersbehoeften en opzetten of bijsturen van nieuwe adoptiemiddelen. - Ondersteunen bij het opzetten van benodigde communicatie. - Ondersteunen bij het migreren van netwerkschijven naar de MS365 Cloud (OneDrive, MS Teams en SharePoint). - Uitvoeren van medewerker interviews om kansen en knelpunten in kaart te brengen. - In kaart brengen van medewerkersbehoeften, organisatiedoelstellingen en randvoorwaarden voor de migratie. - In kaart brengen van samenwerkingsverbanden en applicatielandschap binnen de gemeente. - Opstellen van verander- en migratieaanpak voor sponsoren, ambassadeurs, verkenners en medewerkers. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde. - Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk. - Aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau. - Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. - Beschikbaar per 1 juni voor 8–16 uur per week voor de duur van de opdracht. - Aantoonbare werkervaring als Medior Consultant Employee Experience met adoptie- en verandertrajecten i.r.t. ICT-implementaties bij een 50.000+ gemeente in de afgelopen 3 jaar. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met het migreren van netwerkschijven naar de MS365 Cloud. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van een communicatieplan en het opzetten van adoptiemiddelen. - Aantoonbare werkervaring met ‘Design Thinking’ methodologie. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met employee experience. COMPETENTIES - Goede communicatieve vaardigheden en contactuele eigenschappen. - Organisatie sensitief. - Innovatieve en creatieve denkwijze. - Goede balans tussen flexibiliteit en standvastigheid. - Analytisch en probleemoplossend vermogen, accuratesse, doorzettingsvermogen en resultaatgerichtheid. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. BEOORDELINGSPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie 10 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste voldoet aan het profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen. - De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. - De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan €400.000. - Het uurtarief kan worden gewijzigd volgens de CBS-indexering. Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 15 mei 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 16 mei 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 20 mei 2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.