Freelance opdrachten

Medewerker Uitbetalen

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • 4 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

30 september 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante zzp opdracht binnen een dynamische gemeentelijke omgeving zoekt de opdrachtgever een gedreven freelancer die nauwkeurig kan werken met uitkeringsdossiers en sociale zekerheidsprocessen. JE TAKEN - Aanmaken en muteren van uitkeringsdossiers. - Berekenen van uitkeringen en verwerken van voorschotten. - Uitvoeren van herberekeningen waar nodig. - Fungeren als vraagbaak voor het uitkeringssysteem. - Opstellen en administratief verwerken van beëindigingsbesluiten. - Schriftelijk en telefonisch contact onderhouden met inwoners over hun inkomsten. - Collega’s ondersteunen binnen en buiten het eigen team. - Toetsen van beëindigingsbesluiten die door collega’s zijn opgesteld. - Proactief meedenken over het implementeren van nieuwe werkwijzen. - Signaleren van knelpunten in processen en werkwijzen. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt minimaal een mbo-opleiding niveau 4 afgerond of mbo+. - Je hebt aantoonbare kennis van het GWS systeem. - Je hebt minimaal één jaar ervaring met de genoemde taken in de opdrachtomschrijving. - Je hebt affiniteit met sociale zekerheid en handelt binnen gestelde kaders met oog voor het belang van inwoners en de organisatie. - Je bent klantvriendelijk, besluitvaardig en standvastig wanneer nodig. - Je werkt nauwkeurig en hebt gevoel voor detail bij het muteren van gegevens in geautomatiseerde systemen. - Je bent in staat om zelfstandig te werken maar ook goed samen te werken binnen een team. - Je beschikt over een empathisch vermogen en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en niveaus. VOORWAARDEN - De uitvoering van de werkzaamheden vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - Het maximale uurtarief bedraagt 80 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee van het freelance platform. - Je CV mag maximaal vijf pagina’s bevatten en moet minimaal twee referenties bevatten. - Hybride werken is mogelijk, de werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). SELECTIEPROCEDURE - In eerste instantie worden CV’s beoordeeld op de minimumeisen. - Kandidaten die aan de eisen voldoen worden geselecteerd voor een tweede beoordelingsronde waarin kennis en ervaring worden gewogen. - De drie best scorende kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. - Tijdens het gesprek wordt getoetst op competenties zoals vakmanschap, betrouwbaarheid en samenwerking. - De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. OVER DE OPDRACHTGEVER De organisatie achter deze zzp opdracht is een groeiende gemeente met bijna 170.000 inwoners. De ambitie is om een wendbare en innovatieve organisatie te zijn die stevig geworteld is in de samenleving. De cultuur kenmerkt zich door vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Er wordt actief samengewerkt met inwoners, bedrijven en andere overheidsinstanties om de beste oplossingen te realiseren. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
sociale zekerheid, administratie, overheid, klantenservice, financiën