Freelance opdrachten
Premium opdracht

Medewerker Relatiebeheer

  • Nederland
  • Gemeente Apeldoorn
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

16 juni 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende opdracht in de zorgsector. Met bijna 170.000 inwoners is de organisatie achter deze ZZP opdracht een van de grootste gemeenten in Nederland. De organisatie is continu in ontwikkeling en werkt aan strategische doelen zoals duurzaamheid, ondernemerschap en toerisme. Binnen de organisatie heerst een cultuur van vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Samen met ongeveer 2000 collega's werk je aan het Apeldoorn van morgen. OPDRACHT Je bent het eerste aanspreekpunt voor zorgaanbieders die vragen hebben over onder meer het berichtenverkeer. Je bent verantwoordelijk voor de declaratieverwerking. Je voert controles uit in het kader van rechtmatigheid en zorgt ervoor dat het administratieve financiële proces tussen gemeente en zorgaanbieders soepel verloopt. Je verzorgt maandelijks rapportages en bespreekt verbeterpunten met de zorgaanbieder. Er wordt hard gewerkt, maar er is een onderlinge verbondenheid en sfeer waarbij iedereen elkaar helpt en er samen voor gaat. Ben je zelfstandig, proactief, sta je stevig in de schoenen en ga je makkelijk het gesprek aan? Dan zijn wij op zoek naar jou. VEREISTEN / KNOCK-OUTCRITERIA - Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst. - De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 1 september 2025 beschikbaar. - De kandidaat is beschikbaar voor 32 uur per week. - De kandidaat is iedere week op vrijdag beschikbaar. - De kandidaat beschikt over een werk- en denkniveau op minimaal mbo-4 niveau. - De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van declaratieverwerking. - De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring op het gebied van berichtenverkeer. - De kandidaat is de Nederlandse taal vaardig (in zowel woord als geschrift). - De kandidaat is vaardig in Word en Excel. - Het maximale uurtarief is € 54,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender. GUNNINGSCRITERIA - De kandidaat heeft kennis van declaratieprocessen binnen de applicatie Zorgned (40 punten). - De kandidaat heeft kennis over relevante wet- en regelgeving (Wmo en Jeugdwet) (20 punten). - De kandidaat heeft affiniteit met cijfers, financiën en financiële stromen (maximaal 10 punten). - A: De kandidaat heeft geen affiniteit (0 punten). - B: De kandidaat heeft matige affiniteit (4 punten). - C: De kandidaat heeft hoge affiniteit (10 punten). - Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer, fee Flextender en overige kosten (maximaal 30 punten). - A: Een uurtarief tussen de €40 - €45 (30 punten). - B: Een uurtarief tussen de €46 - €50 (20 punten). - C: Een uurtarief tussen de €51 - €54 (10 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je aan het bovengenoemde profiel voldoet. COMPETENTIES - Je bent in staat om nieuwe applicaties je snel eigen te maken; - Je bent enthousiast en betrokken bij je werk en collega’s; - Je bent een echte procesdenker met een scherp oog en in staat om ‘over je eigen werk heen te kunnen kijken’; - De eigenschappen zorgvuldig, kwaliteitsbewust en resultaatgericht zijn op jou van toepassing; - Je staat stevig in je schoenen en hebt een zakelijke, maar dienstverlenende aanpak. Benodigd aantal professionals: 1. BEHANDELING VAN CV'S Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Inkoop van gemeente Apeldoorn beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd Opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Opdrachtgever”. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De drie (3) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde selectiecriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten ontvangen op elke competentie een score (0, 3 of 5) van de opdrachtgever. Opdrachtgever behoudt zich het recht om de opdracht te gunnen aan inschrijving met de hoogste score op de competenties. Wanneer geselecteerde kandidaten onvoldoende scoren op de door de opdrachtgever beoordeelde competenties zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr Is hybride werken mogelijk: Ja PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 25 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 20 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De leverancier of kandidaat wordt verplicht de NAW gegevens te delen in de inschrijving of uiterlijk bij de gesprekken planning aan Flextender. - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - Eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen. Het heeft voor de Gemeente Apeldoorn geen meerwaarde als eenzelfde kandidaat in meerdere inschrijvingen wordt aangeboden. Wij vragen inschrijvers hier alert op te zijn. Indien één kandidaat onverhoopt toch in verschillende inschrijvingen wordt aangeboden, zal enkel de inschrijving met het laagste tarief in behandeling worden genomen. Indien in deze situatie de tarieven hetzelfde zijn, zullen wij via loting bepalen welke inschrijving in behandeling genomen wordt. - Uitval gekozen kandidaat. Bij uitval van de gekozen kandidaat staat de gemeente Apeldoorn vrij om de tweede (2e) en vervolgens de derde (3e) kandidaat te selecteren voor hetzelfde aanbod. MEER INFORMATIE Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 5 juni 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 6 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 16 juni 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Tags:
zorg, administratie, financiën, gemeente