Medewerker openbare ruimte: aandachtgebied beheer wegen en verlichting
- Overijssel
- Gemeente Olst-Wijhe
- 13 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
36
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
30 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een technisch onderlegde professional die zich graag inzet voor een veilige en duurzame leefomgeving? De organisatie achter deze zzp opdracht zoekt een gedreven freelancer die als beheerder wegen en verlichting aan de slag gaat. JE TAKEN - Regie voeren op het dagelijkse beheer van verharde oppervlakten, openbare verlichting en bruggen. - Initiëren en deelnemen aan planmatige integrale onderhoudsprojecten voor wegen, stoepen, bruggen en verlichting. - Adviseren over ontwerp- en reconstructieplannen vanuit technische kennis en ervaring. - Beheren van contracten en budgetten en directie voeren over contractwerkzaamheden. - In kaart brengen van de technische staat van verhardingen, verlichting en bruggen en opstellen van beheerprogramma’s. - Vertalen van beleids- en verkeersplannen naar concrete realisatie-opdrachten. - Onderhouden van contacten met inwoners, bedrijven en andere overheidsinstanties. - Controleren van vergunningaanvragen voor aanleg van kabels en leidingen. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding in techniek of bouwkunde. - Aantoonbare werkervaring op het gebied van mobiliteit en verkeer. - Ervaring met beheersystemen zoals Obsurv, GEO-web en GIS-oplossingen. - Kennis van en ervaring met het controleren en verwerken van vergunningaanvragen. - Ervaring met het onderhouden van contacten binnen het vakgebied met diverse stakeholders. - Bekendheid met het beheer van openbare ruimte binnen een gemeentelijke context. - Planmatig en nauwkeurig kunnen werken. - Technische informatie duidelijk kunnen vertalen. - Goede communicatieve vaardigheden. - Zelfstandig en samenwerkingsgericht. VOORWAARDEN - De uitvoering van deze opdracht vindt plaats onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waardoor er geen sprake is van zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet DBA. Dit betekent dat deze opdracht niet geschikt is voor ZZP’ers die aan die criteria moeten voldoen. - Er worden geen IT-middelen zoals laptop of mobiel ter beschikking gesteld. - Maximaal 5 pagina’s CV in het Nederlands met minimaal 2 referenties. - Bereidheid om na een jaar kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever wordt gewaardeerd. SELECTIEPROCEDURE - Stap 1: Beoordeling van de CV’s op de gestelde minimumeisen. - Stap 2: Vergelijkende beoordeling van de kandidaten die aan de minimumeisen voldoen, waarbij ervaring, motivatie en uurtarief worden meegewogen. - Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek met de beste kandidaten. - Stap 4: Selectiegesprek waarbij competenties zoals planmatig werken, nauwkeurigheid en communicatie worden getoetst. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht betreft 32 tot 36 uur per week. - Hybride werken is niet mogelijk; werkzaamheden vinden plaats op locatie. - Er wordt gewerkt volgens functieschaal 9 conform de geldende CAO. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Integriteitsverklaring. - Eventuele inzet van personeel vereist inschrijving in het handelsregister conform Waadi. - Bij opdrachten boven €400.000 geldt een Social Return (SROI) verplichting. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina. Heb je vragen over deze opdracht? Stel ze uiterlijk vrijdag 24 oktober 2025, 09:00 uur. Antwoorden worden op dinsdag 28 oktober 2025 gepubliceerd. De reactietermijn sluit op donderdag 30 oktober 2025, 09:00 uur.