Medewerker Klantenservice
- Nederland
- Belastingsamenwerking Rivierenland
- 47 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 september 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
13 augustus 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren freelancer met kennis van het gemeentelijk belastingdomein en Key2Belastingen? De opdrachtgever achter deze zzp opdracht zoekt twee gedreven professionals die klantgerichte ondersteuning kunnen bieden binnen een dynamische en innovatieve organisatie die lokale belastingen regelt voor diverse gemeenten en waterschappen. JE TAKEN - Telefonisch en digitaal klantvragen afhandelen met een klantgerichte aanpak. - Bewaken van doorlooptijden en prioriteiten stellen om klanten zo goed mogelijk te helpen. - Samenwerken met verschillende disciplines om het beste resultaat voor inwoners te realiseren. - Zelfstandig werken binnen een teamgerichte omgeving. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen, vermeld duidelijk waar deze ervaring is opgedaan. - Minimaal 1 jaar werkervaring binnen het gemeentelijk belastingdomein, bij voorkeur binnen samenwerkingsverbanden. - Klantgericht en resultaatgericht met sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Competenties zoals luisteren, motiveren, samenwerken, overtuigen en besluitvaardigheid beheersen. - Beschikbaar voor 30 uur per week, van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 14.30 uur. - Maximaal uurtarief van 50 euro exclusief btw, inclusief reiskosten en fee. - Inschrijver dient te voldoen aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat volgens de Wet DBA. OVER DE OPDRACHT De werkzaamheden vinden plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waarbij het belangrijk is dat je als zelfstandige functioneert zonder sprake te zijn van een dienstbetrekking. De organisatie werkt met een platte structuur, een informele sfeer en stimuleert flexibele werktijden en persoonlijke ontwikkeling. Hybride werken is voor deze opdracht niet mogelijk; de werkzaamheden vinden op locatie plaats. SELECTIEPROCEDURE - Stap 1: Beoordeling van cv’s op de minimale eisen. - Stap 2: Selectie van de 10 best scorende kandidaten op basis van ervaring en uurtarief. - Stap 3: Voorleggen van geselecteerde cv’s aan de opdrachtgever. - Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie, waarin ook competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel en de competenties. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist. OVERIGE INFORMATIE - CV maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands en met minimaal 2 referenties. - Facturatie verloopt via een facturatiemodule. - Vragen kunnen tot 1 augustus 2025 worden ingediend. - Reacties worden verwacht voor 13 augustus 2025. - Gesprekken vinden plaats op 19 augustus 2025. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.