Medewerker KCC Sociaal Loket
- Nederland
- 1Stroom
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
10 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een uitdagende ZZP opdracht als medewerker KCC / Sociaal loket. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen of langskomen met vragen, klachten en/of problemen. Jij bent degene die de klant meteen kan helpen met zijn/haar vraag. Iedere ochtend werk je aan de telefoon en in de middag behandel je binnengekomen emails of andere achtergrondwerkzaamheden. JE TAKEN - Beantwoorden van telefoontjes en helpen van klanten met uiteenlopende vragen. - Behandelen van emails en andere achtergrondwerkzaamheden in de middag. - Eventueel behandelen van social media berichten als je goed in het team past. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt goed omgaan met uiteenlopende vragen. - Je beschikt over een prettige telefoonstem en beheerst de Nederlandse taal goed. - Je bent enthousiast, staat stevig in je schoenen en bent stressbestendig. - Je bent flexibel inzetbaar, ook in de reguliere vakantieperioden, en hebt geen vaste verhinderdagen. - Je hebt een achtergrond in of aantoonbare affiniteit met het sociaal domein. VEREISTEN - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau. - Per direct beschikbaar voor minimaal 20 uur per week gedurende 6 maanden, voornamelijk in de ochtenden. - Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker. SELECTIECRITERIA - Maximum uurtarief van € 55,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker. - Aantoonbare werkervaring als KCC medewerker bij een gemeente of gemeentelijke regeling in het sociaal domein. - Aantoonbare werkervaring met JKC. COMPETENTIES - Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling). - Klantgericht. - Luisteren. - Samenwerken. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, alle ochtenden is gewenst. Hybride werken is niet mogelijk. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur. - Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding. Meer informatie over deze freelance opdracht en het indienen van vragen kan tot maandag 7 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen via 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren via de link onderaan deze pagina.