Medewerker KCC
- Nederland
- 1Stroom
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
23 juni 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
10 juli 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven KCC medewerker voor een uitdagende freelance opdracht. Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen of langskomen met vragen, klachten en/of problemen. In de meeste gevallen kun jij de klant meteen helpen met zijn/haar vraag. Je werkt in de basis bij het Telefonisch Informatie Punt (TIP). Bevalt het werk je en pas je goed in het team, dan zijn er mogelijkheden om door te ontwikkelen om ook de email, de social media en het sociaal loket te behandelen. JE TAKEN - Beantwoorden van vragen van burgers, bedrijven en instellingen. - Behandelen van klachten en problemen die telefonisch of persoonlijk worden gemeld. - Doorontwikkelen naar het behandelen van email, social media en het sociaal loket. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag. - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau. - Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 20 uur per week gedurende 6 maanden, voornamelijk in de ochtenden. - Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker. - Je hebt een maximum uurtarief van € 55,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker. - Je hebt aantoonbare werkervaring als KCC medewerker bij een gemeente of gemeentelijke regeling. - Je hebt aantoonbare werkervaring met JKC. COMPETENTIES - Klantgericht. - Flexibel. - Goed kunnen luisteren. BELOONING EN VOORWAARDEN - Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6 volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. - Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. - Maximaal 5 pagina’s CV, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. - Werkdagen in overleg, hybride werken is niet mogelijk. PLANNING - De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 14 juli 2025. - De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 11 juli 2025 bericht. - Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). - BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur. - Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien de opdracht aan jou wordt gegund, ontvang je een handleiding. Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 7 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 8 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren via de link onderaan deze pagina.