Medewerker Informatiebeheer
- Nederland
- Werkorganisatie Druten Wijchen
- 16 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
3 november 2025
Einddatum
31 december 2025
Reageren voor
23 oktober 2025
Opdrachtbeschrijving
Ben jij een ervaren medewerker informatiebeheer die klaar is voor een nieuwe freelance uitdaging? De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer die zorgt voor een toegankelijke, ordelijke en toekomstbestendige informatiehuishouding binnen hun organisatie. JE TAKEN - Verwerken van digitale en fysieke poststromen binnen de organisatie. - Fungeren als aanspreekpunt voor het Document Management Systeem (DMS JOIN) en postgerelateerde vragen. - Signaleren van problemen met het zaakgericht werken en beheer van informatie op andere opslaglocaties zoals Sharepoint. - Behandelen van interne en externe archiefaanvragen. - Verwerken van digitale achterstanden. - Ondersteunen bij de vernietiging van archiefbescheiden. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Documentaire Informatievoorziening (DIV) en/of informatiespecialist. - Bereidheid en vermogen om je te verdiepen in en te werken met de gebruikte systemen binnen het informatiebeheer. - Secuur, digitaal vaardig, flexibel, gestructureerd, enthousiast en initiatiefrijk. - Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (selectiecriterium). - Afgeronde opleiding op MBO-niveau in documentaire informatievoorziening of informatiebeheer (selectiecriterium). - Minimaal 3 jaar ervaring met zaaksystemen, dit moet duidelijk benoemd zijn in het cv (selectiecriterium). VOORWAARDEN - De uitvoering van deze opdracht vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - De inschrijver dient dit te waarborgen en voldoet niet aan de criteria voor zelfstandigheid volgens de Wet DBA. - De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Hybride werken is mogelijk in overleg. - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen maandag tot en met vrijdag. - De opdrachtgever hanteert een functieschaal 7 volgens de relevante CAO voor inlenersbeloning. INSCHRIJVING EN SELECTIE - Stuur een motivatiebrief geschreven door jezelf, waarin je uitlegt waarom jij geschikt bent voor deze opdracht. - Lever een cv aan van maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties. - Zorg dat je duidelijk aangeeft hoe je voldoet aan de gevraagde ervaring en kennis. - De selectie bestaat uit meerdere stappen: beoordeling op minimumeisen, vergelijking van cv’s op gunningscriteria, selectiegesprekken en uiteindelijk gunning aan de beste kandidaat. - Bij gelijke scores is het uurtarief doorslaggevend. OVERIGE INFORMATIE - Vragen over de opdracht kunnen tot 21 oktober 2025, 09:00 uur worden ingediend. - Reacties op de opdracht zijn mogelijk tot 23 oktober 2025, 09:00 uur. - De gesprekken vinden plaats op 27 oktober 2025. - De opdrachtgever werkt met een facturatiemodule via het freelance platform. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.