Freelance opdrachten

medewerker financiële administratie

  • Gelderland
  • Gemeente Oldebroek
  • 2 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

24

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

8 augustus 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een financiële administratieve opdracht binnen een gemeentelijke organisatie. De werkzaamheden vinden plaats onder direct toezicht en leiding van de opdrachtgever, waarbij geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking tot stand mag komen. Het is belangrijk dat je hier rekening mee houdt bij je inschrijving. JE TAKEN - Controleren van gewijzigde inkooporders als tweede goedkeurder. - Controleren van facturen gekoppeld aan orders. - Corrigeren van inkomende facturen. - Valideren van crediteuren en het koppelen van bijlagen. - Goedkeuren van GB transacties als tweede goedkeurder. - Koppelen van crediteuren aan facturen en inkoopaanvragen. - Aanmaken van nieuwe crediteuren. - Doorzetten van facturen binnen de organisatie. - Afhandelen van memorialen en oplossen van fouten in het systeem. - Vereffenen van facturen en creditfacturen. - Voorbereiden van betaalbatch en overschrijvingsvoorstellen. - Opstellen van betaalplannen voor facturen die in termijnen betaald moeten worden. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie ontstaat en werkt onder direct toezicht van de opdrachtgever. - Je hebt minimaal een afgeronde opleiding op vmbo-niveau, bij voorkeur richting financieel of administratief. - Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker financiële administratie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie. - Je hebt ervaring met het werken in ERPx van Unit 4. - Je hebt ervaring met crediteuren- en debiteurenbeheer. - Je bent nauwkeurig en accuraat in je werk. - Je hebt affiniteit met betalingsverkeer. - Je bent communicatief vaardig en kunt zelfstandig werken. SELECTIEPROCEDURE Stap 1: Beoordeling van cv's op minimumeisen. Alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door naar de volgende stap. Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv's op basis van opleiding, ervaring bij gemeenten, ervaring met ERPx en crediteurenbeheer. De beste vijf kandidaten worden geselecteerd. Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt de geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring en geschiktheid. Stap 4: Selectiegesprekken met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever. Kandidaten moeten op alle competenties minimaal een voldoende scoren. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd over de uitkomst. OVERIGE INFORMATIE - De functie valt onder functieschaal 5 volgens de geldende CAO voor inlenersbeloning. - Er wordt geen fee in rekening gebracht voor deze opdracht. - Het aantal benodigde professionals is 1. - Cv's mogen maximaal 5 pagina's zijn, opgesteld in het Nederlands en met minimaal 2 referenties. - Hybride werken is niet mogelijk; de werkdagen worden in overleg bepaald. - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en een Geheimhoudingsverklaring. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten boven een bepaald bedrag. PLANNING - Vragen kunnen tot dinsdag 5 augustus 2025, 09.00 uur worden ingediend. - Antwoorden op vragen worden woensdag 6 augustus 2025 gepubliceerd. - Reacties op de opdracht kunnen tot vrijdag 8 augustus 2025, 09.00 uur worden ingediend. - Gesprekken vinden plaats op woensdag 13 augustus 2025. Lijkt deze zzp opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
financieel, administratie, overheid, betalingsverkeer, accounting