Medewerker financiële administratie
- Nederland
- Werkorganisatie Druten Wijchen
- 9 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
12 juni 2025
Opdrachtbeschrijving
De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor een tijdelijke opdracht als medewerker financiële administratie. Je speelt een cruciale rol in het soepel laten verlopen van de financiële administratie van de werkorganisatie en de aangesloten gemeenten Druten en Wijchen. Je werkt nauw samen met je directe collega's en bent verantwoordelijk voor verschillende taken die primair betrekking hebben op debiteurenbeheer. JE TAKEN - Zorg ervoor dat uitgaande facturen correct en tijdig de deur uitgaan. - Voer boekingen uit in het financieel systeem en leg binnengekomen vorderingen vast op verzoek. - Volg openstaande facturen op en zorg ervoor dat debiteuren tijdig betalen. Neem contact op met de klant bij te late betalingen en beslis of je tot invordering overgaat of respijt biedt. - Maak een overzicht van de posten waarvoor je het invorderingsproces met de deurwaarder gaat opstarten. - Stel overzichten op en houd ze up-to-date zodat het management altijd inzicht heeft in de financiële situatie. - Beheer de gedeelde mailbox en beantwoord binnenkomende vragen met klanttevredenheid als prioriteit. - Signaleer knelpunten en optimaliseer processen. - Beheer het periodieke betalingssysteem. - Ondersteun het team bij financieel administratieve taken zoals bankbetalingen en -boekingen en het verwerken van inkoopfacturen. Het betreft een tijdelijke opdracht ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Na de eerste periode (t/m 4 januari 2026) blijf je voor minimaal 6 uur en maximaal 8 uur per week werkzaam ter ondersteuning van het team (t/m 3 april 2026). GEZOCHT PROFIEL - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van debiteurenbeheer. - Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo4 niveau in een financieel-administratieve richting. - Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling. - Nauwkeurig en oog voor detail. - Klantgericht en zelfstandig. - Behulpzaam. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Stap 2: Selectie 30 cv’s Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen op basis van de gunningscriteria. De 30 beste kandidaten worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de geselecteerde kandidaten op relevante werkervaring en ervaring bij soortgelijke organisaties. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt nader getoetst in hoeverre de kandidaten voldoen aan het profiel, met name op de competenties. Het gesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaat die het beste voldoet aan het profiel krijgt de opdracht. Overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Hybride werken is mogelijk in overleg. PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 23 juni, 09:00 uur. De uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk op donderdag 19 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot zondag 27 mei 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 3 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender via de onderstaande button. Vragen over de procedure kun je telefonisch stellen via 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 12 juni 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.