Medewerker debiteurenbeheer Participatiewet
- Nederland
- Gemeente Rheden
- 2 dagen geleden
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
Niet opgegeven
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
27 november 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een tijdelijke opdracht is de opdrachtgever op zoek naar een ervaren freelancer die als medewerker debiteurenbeheer aan de slag wil gaan. Deze opdracht komt vrij door het vertrek van een medewerker en is bedoeld ter overbrugging totdat een vaste kracht is gevonden. JE TAKEN - Afhandelen van de invordering van sociale inkomensregelingen. - Contact onderhouden met inwoners, incassobureaus, deurwaarders en andere betrokkenen. - Samen met de inwoner zoeken naar oplossingen voor invorderingsproblemen. - Betalingsregelingen treffen en indien nodig executiemaatregelen inzetten. GEZOCHT PROFIEL - Je beschikt over een afgeronde mbo 4 opleiding, bij voorkeur een sociaal-juridische opleiding. - Je hebt aantoonbare ervaring als medewerker debiteurenbeheer, bij voorkeur binnen een gemeente. - Je hebt ervaring met het werken in systemen zoals Civision. - Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk. - Je bent klantgericht, mensgericht en empathisch. - Je kunt zelfstandig werken en bent accuraat. - Je bent resultaatgericht en besluitvaardig. - Je bent in staat om integraal samen te werken en beschikt over een goed analyserend vermogen. BELANGRIJKE VOORWAARDEN - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - Het is niet mogelijk om als zzp'er in te schrijven voor deze opdracht. - Je dient te beschikken over een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - Voor deze opdracht moet je gebruik maken van eigen apparatuur (BYOD). - Je dient te beschikken over een G-rekening en NEN-certificering. WERKWIJZE EN SELECTIE - De opdracht wordt uitgevoerd op werkdagen van maandag tot en met vrijdag. - Hybride werken is mogelijk, zowel op locatie als vanuit huis. - De selectie bestaat uit meerdere stappen: beoordeling van cv's, vergelijking van kandidaten, een selectiegesprek met vertegenwoordigers van de opdrachtgever en uiteindelijk gunning van de opdracht. - Je cv mag maximaal 5 pagina’s bevatten, moet in het Nederlands zijn opgesteld en minimaal 2 referenties bevatten. - Voeg een motivatiebrief toe die door jou persoonlijk is geschreven. - De gesprekken vinden plaats op vrijdag 5 december 2025. OVER DE OPDRACHTGEVER De organisatie achter deze zzp opdracht is een dynamische en ambitieuze gemeente die waarde hecht aan service op maat, samenwerking en persoonlijke ontwikkeling. De werkomgeving is informeel met aandacht voor de mens achter de professional. De locatie is prachtig gelegen nabij natuurgebieden en er is flexibiliteit in werktijden en werkplek. INTERESSE? Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan via de link onderaan deze pagina. Voor vragen kun je contact opnemen met de bemiddelaar via het opgegeven telefoonnummer. De reactietermijn sluit op donderdag 27 november 2025 om 09:00 uur. Deze opdracht is een mooie kans voor freelancers die ervaring hebben met debiteurenbeheer binnen een gemeentelijke omgeving en op zoek zijn naar een tijdelijke zzp opdracht op een professioneel freelance platform Nederland. meta_title Freelance medewerker debiteurenbeheer gezocht voor tijdelijke zzp opdracht meta_description Ben jij een ervaren medewerker debiteurenbeheer met mbo 4 diploma? Grijp deze tijdelijke zzp opdracht bij een gemeente. Hybride werk mogelijk. Reageer snel via onze freelance platform Nederland. intro Tijdelijke zzp opdracht als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente met flexibele werktijden en hybride werken. industries ["administratie", "juridisch", "financieel", "overheid", "klantenservice"]