Freelance opdrachten
Premium opdracht

Medewerker Burgerzaken

  • Nederland
  • Gemeente Berkelland
  • Gisteren

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

1 oktober 2025

Einddatum

31 december 2025

Reageren voor

22 september 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een ervaren freelancer die ondersteuning kan bieden bij diverse werkzaamheden binnen Burgerzaken, met een speciale focus op het verkiezingsproces, het BRP-beleid en algemene taken. Deze zzp opdracht biedt jou de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de dienstverlening richting inwoners en ondernemers. OPDRACHTOMSCHRIJVING Als freelancer ondersteun je het verkiezingsproces door mee te helpen bij de voorbereiding en uitvoering van projecten rondom verkiezingen. Dit houdt onder meer in dat je informatie verzamelt, deelprocessen coördineert, deadlines bewaakt en ondersteuning biedt bij communicatie en logistiek. Daarnaast draag je bij aan het BRP-beleid door voorbereidende werkzaamheden uit te voeren, relevante documentatie te verzamelen en mee te werken aan het actualiseren van interne richtlijnen. Verder help je mee met dagelijkse en projectmatige taken binnen Burgerzaken, zoals administratieve werkzaamheden, klantcontact en het ondersteunen van verbeterinitiatieven op het gebied van digitalisering en procesoptimalisatie. Het resultaat van jouw inzet is dat het verkiezingsproject goed ondersteund wordt, het BRP-beleid op orde is en de dienstverlening binnen Burgerzaken continu verbetert en soepel verloopt. VEREISTEN - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking ontstaat met de opdrachtgever. - Je hebt minimaal een mbo 4 opleiding afgerond. - Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker burgerzaken of publiekszaken in de afgelopen 7 jaar. - Je beschikt over relevante afgeronde cursussen voor een medewerker burgerzaken; vermeld deze duidelijk in je cv. SELECTIECRITERIA - Minimaal 7 jaar werkervaring als medewerker burgerzaken/publiekszaken in de afgelopen 10 jaar (40 punten). - Werkervaring met Key2Betalen in de afgelopen 5 jaar, duidelijk benoemd (30 punten). - Werkervaring met iBurgerzaken in de afgelopen 5 jaar, duidelijk benoemd (30 punten). Competenties die je moet bezitten zijn onder andere goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, klantgerichtheid, luistervaardigheid, doorzettingsvermogen, tactisch gedrag, motivatie, resultaatgerichtheid, samenwerken, overtuigingskracht, assertiviteit, besluitvaardigheid, organisatievermogen, kritisch denken, analytisch vermogen en planningsvaardigheden. WERKWIJZE EN SELECTIEPROCEDURE Je cv wordt eerst beoordeeld op de minimale eisen. Kandidaten die hieraan voldoen, worden vergeleken op de selectiecriteria. De 10 best scorende kandidaten worden voorgelegd aan de opdrachtgever. Bij gelijke scores is het uurtarief doorslaggevend. De opdrachtgever nodigt vervolgens de beste kandidaten uit voor een selectiegesprek waarin de competenties verder worden getoetst. Alleen kandidaten die op alle competenties minimaal een voldoende scoren, komen in aanmerking voor de opdracht. DETAILS OPDRACHT - Functieschaal: 8, conform de geldende CAO. - Fee: De bemiddelaar brengt een fee van 1,90 euro per gewerkt uur in rekening. - Aantal professionals: 1. - CV-eisen: Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands en met minimaal 2 referenties. - Werkdagen: Maandag tot en met vrijdag, hybride werken in overleg. PLANNING - Reactietermijn: Tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. - Selectiegesprekken: Gepland op vrijdag 26 september 2025, 09.00 uur. - Kandidaten ontvangen uiterlijk woensdag 24 september bericht over uitnodiging. OVERIGE INFORMATIE - Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht. - Geheimhoudingsverklaring is vereist. - Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) moet worden ingediend. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan conform Waadi. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina. Voor vragen over de inhoud kun je contact opnemen met de bemiddelaar via de website. Vragen over de procedure kunnen telefonisch gesteld worden.

Tags:
overheid, administratie, publiekszaken, projectmanagement, digitalisering