Medewerker bouwkundig vastgoedbeheer
- Flevoland
- Gemeente Dronten
- Gisteren
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week ?
24
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
1 december 2025
Einddatum
1 juni 2026
Reageren voor
20 november 2025
Opdrachtbeschrijving
Voor een dynamische en ambitieuze opdrachtgever in Nederland is er een interessante freelance opdracht beschikbaar op het gebied van bouwkundig vastgoedbeheer binnen maatschappelijk vastgoed. De organisatie achter deze zzp opdracht is gevestigd in een groene en groeiende gemeente in Flevoland, waar innovatie en duurzaamheid centraal staan. Deze opdracht is ideaal voor freelancers die ervaring hebben met het coördineren en uitvoeren van bouwkundige werkzaamheden en die een bijdrage willen leveren aan het veilig, duurzaam en toekomstbestendig houden van gebouwen. JE TAKEN - Actualiseren van beheerplannen en meerjarenonderhoudsplanningen (MJOP’s) op basis van input van collega’s. - Leveren van input voor de jaarlijkse begroting. - Adviseren over en aanvragen van landelijke subsidies. - Coördineren van klachtenafhandeling en herstelonderhoud. - Uitvoeren en begeleiden van planmatig onderhoud en verduurzaming. - Toezicht houden op bouwkundig onderhoud van renovatie- en nieuwbouwprojecten. - Opstellen van werkomschrijvingen en beoordelen van offertes en facturen. - Ondersteunen bij aanbestedingen, contractbeheer en sleutelbeheer. - Toezien op naleving van wet- en regelgeving zoals het Bouwbesluit en de Arbowet. - Ondersteunen bij verkiezingsgerelateerde werkzaamheden en taxaties. GEZOCHT PROFIEL - Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau richting bouwkunde. - Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in bouwkundig vastgoedbeheer in de afgelopen 8 jaar. - Je hebt ervaring met werken binnen een gemeente in de afgelopen 6 jaar. - Je bent bekend met vastgoedbeheersystemen. - Je hebt ervaring met bouwkundig onderhoud bij renovatie en nieuwbouw. - Je hebt kennis van het Bouwbesluit en de Arbowet. - Je bent communicatief vaardig, analytisch, verbindend en adviseur. - Je kunt zelfstandig werken en bent bereid je eigen mobiele telefoon en laptop of iPad mee te nemen voor zakelijke contacten (bring your own device). - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarden waarbij geen arbeidsrelatie ontstaat met de opdrachtgever. WAT BIEDT DE OPDRACHTGEVER? - Een uitdagende freelance opdracht binnen een lerende en innovatieve organisatie. - Mogelijkheid tot hybride werken van maandag tot en met donderdag. - Een functie ingedeeld in functieschaal 9 volgens de geldende CAO. - Een transparant selectieproces met meerdere beoordelingsstappen op basis van ervaring, opleiding en competenties. SELECTIEPROCES De selectie bestaat uit meerdere stappen: - Stap 1: Beoordeling van cv’s op minimumeisen. - Stap 2: Vergelijkende beoordeling van cv’s op aanvullende gunningscriteria. - Stap 3: Voorleggen van de beste 10 kandidaten aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling. - Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de opdrachtgever, waarbij competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aansluit bij het profiel en de competenties. De opdrachtgever hanteert een opschortende termijn voor eventuele bezwaren. OVERIGE INFORMATIE - Er wordt gevraagd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG), een Integriteitsverklaring, een uittreksel uit het Handelsregister (KvK) en een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). - Indien je als uitzend- of uitleenbedrijf inschrijft, gelden specifieke voorwaarden rondom facturatie en stortingen op een G-rekening. - Bij opdrachten boven een bepaald bedrag geldt een Social Return (SROI) verplichting. - De gesprekken vinden plaats op vrijdag 28 november 2025; kandidaten ontvangen uiterlijk op woensdag 26 november bericht. - Vragen over de inhoud kunnen tot vrijdag 14 november 2025 ingediend worden. Lijkt deze zzp opdracht binnen bouwkundig vastgoedbeheer jou uitdagend en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.