Medewerker Bestuurssecretariaat van het College van B&W
- Nederland
- Gemeente Wageningen
- Vandaag
Dienstverband
Contract
Uurtarief
Niet opgegeven
Uren per week
Niet opgegeven
Totaalbudget
Niet opgegeven
Startdatum
19 mei 2025
Einddatum
Niet opgegeven
Reageren voor
8 mei 2025
Opdrachtbeschrijving
Wil jij een centrale rol spelen in het bestuur van de gemeente Wageningen? De opdrachtgever zoekt een gedreven Medewerker Bestuurssecretariaat voor het College van B&W. Je zorgt voor een vlekkeloze planning en documentatie en werkt samen in een energiek team. Reageer vandaag nog en laat jouw impact zien in Wageningen! JE TAKEN - Ondersteunen van de wethouders in teamverband. - Beheren van de agenda in Outlook. - Beoordelen van correspondentie/mail en uitnodigingen en waar mogelijk afhandelen op eigen initiatief. - Ontvangen van bezoekers en regelen van vergaderruimtes en vergaderfaciliteiten. - Onderhouden van telefonisch contact zowel intern als extern namens het college B&W. - Zorgen dat de wethouder(s) tijdig beschikt over de volledige vergaderstukken. - Coördineren en samenwerken met bestuursadviseur, kabinet en communicatie. - Zorgdragen voor continuïteit en vervanging van het bestuurssecretariaat bij afwezigheid van collega’s. - Afhankelijk van het aantal uren kunnen andere administratieve en secretariële taken worden toegevoegd. GEZOCHT PROFIEL - Aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als directiesecretariaat of vergelijkbaar binnen een overheidsinstelling. - Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen en faciliteren van een college B&W. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als bestuurssecretaresse. - Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke of overheidsinstelling. - Bestuurlijk sensitief. - Ervaring in een hectische, veeleisende en dynamische omgeving. - Flexibiliteit en stressbestendigheid. - Planmatig en nauwkeurig kunnen werken. SELECTIEPROCES Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen. Stap 2: Selectie 5 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek. Stap 4: Selectiegesprek met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. FUNCTIESCHAAL Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. FEE FLEXTENDER Flextender brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. CV-EISEN Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WERKDAGEN De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr PLANNING De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 12 mei 2025 om 12:00. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 mei 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang. OVERIGE INFORMATIE - De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. - Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatie Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 7 mei 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 7 mei 2025 voor 17.00 uur gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.