Freelance opdrachten

Medewerker begraafplaatsadministratie

  • Overijssel
  • Gemeente Zwolle
  • 81 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week ?

20

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

7 oktober 2025

Opdrachtbeschrijving

De opdrachtgever zoekt een gedreven freelancer voor tijdelijke ondersteuning bij de begraafplaatsadministratie in Zwolle. Deze opdracht is geschikt voor jou als je ervaring hebt met gemeentelijke begraafplaatsen en administratieve processen rondom uitvaarten en gedenktekens. JE TAKEN - Beheren van de administratie van vier begraafplaatsen, waaronder het opvoeren van dossiers en verwerken van post. - Beoordelen en verwerken van aanvragen voor gedenktekens en facturering. - Organiseren van gemeentelijke uitvaarten. - Toezicht houden op de naleving van de verordening Gedenkstenen. - Beheren van de agenda van begraafplaatsen en aula. - Meedraaien in de beschikbaarheidsdienst om continuïteit buiten kantoortijden te waarborgen. GEZOCHT PROFIEL - Je voldoet aan de uitvoeringsvoorwaarde dat er geen arbeidsrelatie of dienstbetrekking mag ontstaan met de opdrachtgever. - Je hebt minimaal een afgeronde MBO+ opleiding. - Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar met begraafplaatsadministratie bij een gemeente. - Je bent beschikbaar voor 20 uur per week, verdeeld over dinsdag, woensdag en donderdag. - Je hebt aantoonbare ervaring met het systeem Key2Begraven. - Ervaring met de verordening Gedenkstenen is een pré. COMPETENTIES - Je bent communicatief vaardig en klantgericht. - Je schakelt soepel, ook onder druk of bij onverwachte situaties. - Je hebt een proactieve houding en toont eigenaarschap. - Je werkt zorgvuldig en bent digitaal vaardig. - Je ziet kansen om processen slimmer en efficiënter te maken. - Je bent een echte teamspeler en legt verbinding binnen en buiten de organisatie. WERKWIJZE EN SELECTIE De selectie bestaat uit meerdere stappen. Eerst wordt gekeken of je voldoet aan de minimumeisen. Daarna volgt een vergelijking op aanvullende criteria zoals werkervaring en kennis van de verordening Gedenkstenen. De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin ook je competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan degene die het beste bij het profiel past. OVERIGE INFORMATIE - De opdracht wordt uitgevoerd onder direct toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - De functie valt onder functieschaal 7 volgens de CAO van de opdrachtgever. - Er wordt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) gevraagd. - Een Geheimhoudingsverklaring en een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) zijn vereist. - Indien je personeel ter beschikking stelt, moet je geregistreerd staan conform Waadi. - Er geldt een Social Return (SROI) verplichting bij opdrachten boven €400.000 binnen het betreffende inhuurstelsel. - De gesprekken vinden plaats op vrijdag 10 oktober 2025. - Reacties zijn mogelijk tot maandag 7 oktober 2025 09:00. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Tags:
administratie, overheid, klantenservice, facilitair, uitvaart