Freelance opdrachten

Medewerker Backoffice WMO

  • Nederland
  • Gemeente Zutphen
  • 16 dagen geleden

Dienstverband

Contract

Uurtarief

Niet opgegeven

Uren per week

Niet opgegeven

Totaalbudget

Niet opgegeven

Startdatum

Niet opgegeven

Einddatum

Niet opgegeven

Reageren voor

2 december 2025

Opdrachtbeschrijving

Voor een interessante freelance opdracht zoekt de opdrachtgever een ervaren Backoffice medewerker die 18 tot 24 uur per week beschikbaar is. In deze rol ondersteun je het aanvraagproces voor de Wmo, waarbij nauwkeurigheid en empathie centraal staan. JE TAKEN - Administratief verwerken van Wmo-aanvragen. - Printen en versturen van beschikkingen. - Betalingen van facturen verzorgen. - Eerste aanspreekpunt zijn voor zorgaanbieders over facturatie. - Ondersteuning bieden aan consulenten bij administratieve vragen. - Aanmelden van eigen bijdragen bij het CAK en persoonsgebonden budgetten bij de SVB. - Verwerken van signaallijsten vanuit de GBA en Wlz. GEZOCHT PROFIEL - Minimaal mbo 4 afgeronde opleiding. - Minimaal 3 jaar werkervaring als backoffice medewerker Wmo in de afgelopen 7 jaar. - Minimaal 1 jaar ervaring met Suite 4 sociaal domein in de afgelopen 5 jaar, duidelijk benoemd waar opgedaan. - Beschikbaar vanaf 15 december 2025 voor minimaal 18 uur per week, inclusief eventuele verlengingen. - Je bent empathisch, nauwkeurig en kunt goed overzicht houden. - Je beschikt over goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en bent klantgericht. - Je kunt goed samenwerken en bent sterk in plannen en organiseren. BELANGRIJK OM TE WETEN - De uitvoering van deze opdracht vindt plaats onder direct leiding en toezicht van de opdrachtgever, waardoor er geen arbeidsrelatie ontstaat. - Deze opdracht is niet geschikt voor zelfstandigen die als zzp'er werken, ongeacht de rechtsvorm. - Je werkt hybride, waarbij de werkdagen in overleg worden bepaald. - Eigen apparatuur (BYOD) is vereist voor het uitvoeren van de werkzaamheden. - De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). - De opdrachtgever hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en Social Return on Investment (SROI) is van toepassing bij opdrachten boven 75.000 euro. SELECTIEPROCEDURE Stap 1: Cv's worden beoordeeld op de minimumeisen. Alleen kandidaten die hieraan voldoen gaan door naar stap 2. Stap 2: De top 10 cv's worden geselecteerd op basis van ervaring met Wmo backoffice en Suite 4 sociaal domein. Stap 3: De opdrachtgever beoordeelt cv's op relevante werkervaring. Stap 4: De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een selectiegesprek waarin competenties worden getoetst. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die het beste aan het profiel voldoet. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd. CV-EISEN - Maximaal 5 pagina's. - Opgesteld in het Nederlands. - Minimaal 2 referenties. - Motivatiebrief geschreven door de kandidaat zelf, toegevoegd als één document achter het cv. PLANNING - Reactietermijn loopt tot 2 december 2025, 09:00 uur. - Vragen kunnen tot 28 november 2025, 09:00 uur worden ingediend. - Antwoorden op vragen worden op 1 december 2025 gepubliceerd. - Gesprekken staan gepland op 4 december 2025. Lijkt deze freelance opdracht je wat en voldoe je aan de eisen? Reageer dan direct via de link onderaan deze pagina.

Bekijk externe opdracht
Tags:
overheid, administratie, zorg, sociaal domein, financiën